  • Data: 2016-07-25 23:41:32
    Temat: Re: Zarysowana sciana
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    I popatrz ile tam pierdolenia. Mocowanie do sciany, wycinanie lukow, nacinanie plyt,
    mocowanie plyt. O wykonczeniu nie mowie bo tyle samo pracy co ze styropianowymi
    klockami. Moj wariant. Rysuje na kartce promien i wysokosc. Ide do tych co wycinaja w
    styropianie. Jak nie maja co robic to za godzine wychodze z wycietym. No dobra dwie
    godziny albo nastepnego dnia. Przyklejam to na pianke do sciany i na pianke lacze
    miedzy soba klocki. Jak sie upre to mi wpusty wytna. Wytna mi miejsca pod glosniki,
    gwozdziem zrobie od tylu rowki na przewody. W godzine sam to w domu zmontuje i sie
    nie narobie bo naciezszy element bedzie wazyl 20 deko.