  • Data: 2016-07-25 23:23:22
    Temat: Re: Zarysowana sciana
    Od: Marek <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 25 lipca 2016 16:14:35 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > Jutro przychodzi pan zeby mi sciane pod ekran zrobic. Na scianie jest rysa w
    poziomie. Rysa zawsze sie tam robila jakis czas po malowaniu. Plan jest taki ze
    przykleja siatke i na nia jakis superfinisz naklada i szlifuje. Czy siatka
    zabezpieczy przed pekaniem w przyszlosci?

    Tak, zabezpieczy.
    Najważniejsza jest siatka na ścianie.
    Fundamenty nie grają roli. Ściany nośne to mit.
    Nie przejmuj się.
    Trzymamy kciuki.

    PZDR
    Marek