  • Data: 2016-07-26 00:05:35
    Temat: Re: Zarysowana sciana
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Patrzylem na ekrany. Taki duzy jak potrzebuje troche kosztuje. A jak znam zycie to po
    powieszeniu kot sprawdzi czy dobrze sie na nim pazury ostrzy, koty to dranie. Wyszlo
    ze przy moim projektorze nie potrzebuje wypasionego super odbijajacego swiatlo. Jak
    ktos ma do dyspozycji 1000 lumenow w trybie eko to mu taki ekran potrzebny zeby
    zarowki szybko nie wykonczyc. U mnie 5500 lumenow z ledow. Na pudelku napisane ze 60
    tysiecy godzin. Na tle fotograficznym jade na 50%. Jak przyszpilowalem do tla duzy
    arkusz grubego bialego kartonu to bylo na nim z 20% jasniej niz na tle
    fotograficznym. To pewno z jasnoscia zjade do 40%. Korzystnie to wplynie na zywotnosc
    ledow. Przynajmniej powinno wplynac na ich dlugowiecznosc. Jak na razie gra to u mnie
    lepiej niz 10 godzin dziennie. W dzien bo lubie jak telewizor gra w nocy bo lubie
    filmy. Poza tym mozliwosc ogladania prezesa w nadnaturalnym rozmiarze bezcenne.