  • 191. Data: 2013-10-02 22:31:24
    Temat: Re: Zastanów się zanim zainwestujesz w kocioł węglowy
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu 02.10.2013 o 21:42 Adam <a...@g...com> pisze:

    > A liczyles czy nie taniej wyszloby jakby kupic powietrzna pompe ciepla
    > taka przeznaczona tylko do grzania CWU od wiosny do wczesnej jesieni?
    > Taka pompa typu Hewalexa (jak juz przy nim jestesmy) za 3,4k pln:
    >
    > http://allegro.pl/powietrzna-pompa-ciepla-hewalex-pc
    wu-3-8h-a3-i3572670425.html

    > Plus jakis zbiornik. Liczyles to? Ciekawy jestem :) Bo wygoda jest
    > (nawet wieksza bo nigdy nie spotka Cie sytuacja ze woda sie nie
    > nagrzala).
    > pozdr.

    Weź no mi chłopie teraz takich rzeczy nie pokazuj, kupiłem kolektory i to
    była jedyna słuszna decyzja :-)
    Wygląda bardzo obiecująco, poczekam aż ktoś to przez 5 lat przetestuje i
    da znać na grupie...

    TG

  • 192. Data: 2013-10-02 22:34:44
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu 02.10.2013 o 22:19 Maniek4 <r...@s...won> pisze:

    Inna sprawa, ze z szesciu kolektorow
    > mamy naprawde duzo ciepla. Prawde mowiac chyba tylko w deszczowe dni nie
    > da sie zagrzac wody do uzytkowych temperatur.

    Ja mam je ustawione "na zimę" - kąta nie mierzyłem - ale jakieś 60 -70 st.
    Wczoraj było 12st. na dworze a z kolektorów "leciało" 75 st. Nie mam w
    sterowniku zliczania energii - ale jestem na razie pozytywnie zaskoczony.

    TG

  • 193. Data: 2013-10-02 23:19:07
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 02 Oct 2013 09:06:12 -0700 osobnik zwany Adam napisał:

    > Ale ja nie slyszalem - tusk obiecywal zmniejszenie ilosci fotoradarow,
    > zmniejszenie administracji, biurokracji, obnizke podatkow. Zobacz jego
    > ekspose. Klamal? Klamal bo zrobil dokladnie odwrotnie. Juz za to
    > powinien byc wywalony i miec zakaz rzadzenia w jakimkolwiek panstwowym
    > tworze.
    >
    > PS. glosowalem na niego w pierwszych wyborach, wstyd mi za to ale
    > zostalem zwyczajnie oklamany :)
    > pozdr.

    wiesz kiedy polityk nie kłamie? kiedy nie otwiera ust.
    I dotyczy to również Korwina.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 194. Data: 2013-10-02 23:21:38
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 02 Oct 2013 16:09:22 +0200 osobnik zwany Ghost napisał:

    > Użytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisał w wiadomości

    > Na pewno nie glos, ktory mialby jakikolwiek udzial w jakimkolwiek
    > decydowaniu o czymkolwiek.

    sprawdzić czy nie referendum

  • 195. Data: 2013-10-02 23:32:04
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 2 października 2013 23:19:07 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > wiesz kiedy polityk nie kłamie? kiedy nie otwiera ust.
    > I dotyczy to również Korwina.

    Tylko ze Korwin jako jedyny mi znany polityk mowi ciagle to samo od kiedy
    pamietam (a rozne internetowe zrodla twierdza ze od jeszcze dluzszego
    czasu ;) I mowi rzeczy niepopularne. On jakby chcial to juz dawno by
    nami rzadzil ale musialby klamac, czego IMHO nie robi :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 196. Data: 2013-10-02 23:44:30
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 02 Oct 2013 14:32:04 -0700 osobnik zwany Adam napisał:

> [...]
    > dluzszego czasu ;) I mowi rzeczy niepopularne. On jakby chcial to juz
    > dawno by nami rzadzil ale musialby klamac, czego IMHO nie robi :) pozdr.

    jak widzę nie pamiętasz, że JKM był posłem więc już rządził. O tym, że
    gada co mu ślina na język przyniesie już nie będę wspominał. Nie mówiąc o
    tym, że nie potrai nawet rządzić we własnej partii i mu się co chwila
    rozpadają też nie wspomnę.

  • 197. Data: 2013-10-03 09:23:55
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Ja uwazam.

    To w zasadzie możemy skończyć ten wątek, bo ja zwykłem dyskutować na
    poziomie argumentów merytorycznych a nie przedszkolnych odzwierzęcych
    wyzwisk.

    > Mylisz cietosc jezyka z inteligencja.

    Co? Ciętość języka? Chyba chamstwo. Jego sposób wysławiania mnie do niego
    zniechęca, ale mimo to potrafię wysłuchać co ma do powiedzenia i ocenić to
    merytorycznie a nie przez pryzmat jego osobowości.

    > Typowy blad. Standardowo np. czlowieka z uposlcedzeniem mowy ludziki
    > uznaja za glupka, a elokwentnego, za wyksztalconegi inteligentego
    > osobnika - chocby sam nie umial do trzech zliczyc.

    Możliwe że to typowy błąd, ale mnie obcy. Syndrom białego kołnierzyka na
    mnie nie działa, bo już nie jedno szkolenie z technik manipulacji w swoim
    życiu przechodziłem i po prostu znam te wszystkie gesty i sztuczki.

    > Przecież kaczynski sam jest przestepca nie wykonujacym w dodatku
    > prawomocnych wyrokow sadu, to niby czego sie po nim spodziewac?

    Elementarnej przyzwoitości, jak po każdym człowieku.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 198. Data: 2013-10-03 09:27:15
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

> [...]
    > drugie.
    > To juz naprawde lepiej siedziec w domu i przynajmniej pokazac, ze taki

    Jak chcesz pokazać że "taki wybor ma sie w dupie" to się idzie i oddaje
    nieważny głos. Nie wzięcie udziału w głosowaniu oznacza zgadzam się na
    wszytko - jest mi wszystko jedno i tak będzie dobrze.

    Jak ktoś chce zaprotestować to oddaje nieważny głos. Niestety prawda jest
    taka, że ci którzy głośno krzyczą ze nie ma na kogo głosować to najczęściej
    mają wszystko gdzieś i nawet gdyby było głosowanie za tym by im było lepiej
    to i tak by nie poszli głosować.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 199. Data: 2013-10-03 09:28:38
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > Brak glosu to tez glos.

    Błąd! Głos nieważny to też głos! Jak inaczej chcesz odróżnić głos tych
    którzy chcą zaprotestować od tych którym nie chciało się ruszyć z domu?

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 200. Data: 2013-10-03 09:53:20
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> napisał w wiadomości
    W dniu 30.09.2013 o 19:43 Ghost <g...@e...pl> pisze:

    >Uzasadnienia ekonomicznego nie ma - jest wygoda i za to się płaci.

    Uzasadnienia drewno vs solar nie ma. Ale gaz vs solar pewnie juz predzej?