  • 201. Data: 2013-10-03 09:53:56
    Temat: Re: Zastanów się zanim zainwestujesz w kocioł węglowy
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-10-03 09:28, Ergie pisze:
    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    > Błąd! Głos nieważny to też głos! Jak inaczej chcesz odróżnić głos tych
    > którzy chcą zaprotestować od tych którym nie chciało się ruszyć z domu?

    To proste. Niech sprawia zeby mi sie chcialo.

    Pozdro.. TK

  • 202. Data: 2013-10-03 09:55:39
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Możliwe że to typowy błąd, ale mnie obcy. Syndrom białego kołnierzyka na
    > mnie nie działa, bo już nie jedno szkolenie z technik manipulacji w swoim
    > życiu przechodziłem i po prostu znam te wszystkie gesty i sztuczki.

    Jasne, jasne, gdybym dostawal po piec centow za kazdym razy gdy to slysze,
    dzisiaj bylbym milionerem. Nikt sie nie nabiera, nikt. Oczywsice.

  • 203. Data: 2013-10-03 09:58:44
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisał w wiadomości

    > Poki co mamy festiwal piosenki rosyjskiej.:-) Moze i niewinne, ale
    > przynajmniej smieszne.

    > Przed wczoraj Kolodko mowil, ze zaciskanie bylo bledem.

    Nigga please, tylko nie Kolodko...

    > Niestety nikt nie wie w takiej sytuacji co jest lepsze. Sa panstwa ktore
    > zyskaly polityka stymulowania rozwoju w czasach kryzysu.

    Na to trzeba naprawde wielkich pieniedzy. To nie jest rozwiazanie dla Polski
    tu i teraz.

    > Fakt, mozna bylo. Odwdzieczyla sie premiami dla wspolpracownikow dwa lata
    > pozniej. :-)

    Sugerujesz, ze te kwoty sa w jakikolwiek spospob porownywalne?

    > Mam swiadomos i niestety nie tego oczekuje.

    Nikt nie mowil, ze bedzie wg naszych zyczen. Cokolwiek, ze bedzie. Nie ma
    sie co kopac z rzeczyw... koniem

  • 204. Data: 2013-10-03 10:00:23
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ps.com...
    W dniu środa, 2 października 2013 23:19:07 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    >Tylko ze Korwin jako jedyny mi znany polityk mowi ciagle to samo od kiedy
    >pamietam (a rozne internetowe zrodla twierdza ze od jeszcze dluzszego

    A to nie jest prawda.

    >czasu ;) I mowi rzeczy niepopularne.

    Wrecz przeciwnie posluguje sie dokladnie tak samo jak i kaczynski samymi
    populizmami.

    > On jakby chcial to juz dawno by
    >nami rzadzil

    On chce.

    > ale musialby klamac, czego IMHO nie robi :)

    Taaa.

  • 205. Data: 2013-10-03 10:06:18
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Zarzadzanie to dazenie do wykorzystania kapitalu w okreslonym celu.

    Ludzi, tu jest mowa o ludziach.

    > Cel jest znany, docenianie zaangazowania to wyplata, slowem wszyscy
    > zadowoleni. Tylko, ze panstwo to nie przedsiebiorstwo nastawione na zysk
    > ktorym mozna sie podzielic, bo powiedz mi czy mozesz byc zadowolony z
    > podniesienia chocby VAT'u, czy skladki zdrowotnej? Moze z przeniesienia
    > kapitalu ofe do zus? To zarzadzanie jest w jedna strone, a Ty nie mozesz
    > zmienic pracy.

    Ale dlaczego uwazasz, ze celem tym jest tylko i wylacznie zysk? Moze celem
    jest zachecenie przedsiebiorcow do inwestowania, albo zapewnie braku
    niepokojow wsrod administracji?

    > To nie jest analogia. Ani Ty, ani ja nie musimy robic tego co robimy. Nie
    > musimy chodzic do sklepow w ktorych sprzedaja nam stary chleb mowiac, ze
    > jest swiezy, sprzedajac chwilowe zadowolenie, a po przekrojeniu wylaza
    > glizdy. Slowem mamy wybor.

    Ale takich rzeczy dzisiaj zaden rzad tez nie robi. To bylo za komuny, gdy
    wmawiano nam wolnosc np. prasy. Przerysowujesz sytuacje.

    > A w to nie watpie. Poczynajac od psychologow w branzy, a konczac na
    > grafikach wiem, ze to specjalisci.
    > Jeden z moich znajomych dr. psychologii, zajmujacy sie na codzien selekcja
    > kadry zostal zaproszony przez przyjaciela na pokaz garnkow zeptera. Mial z
    > boku popatrzec nad jakimi ew. bledami prezenter powinien pracowac. Na
    > koniec pokazu malo sam tych garnkow nie kupil. Jednak to chwilowe
    > szczescie skutkuje pozakupowym dysonansem. Mysle, ze jako rzadzeni nie
    > powinnismy sie tak czuc.

    Wiesz, takie garnki sprzedaje sie tylko raz, ten biznes tak jest policzony,
    wiec tu dysonans nie szkodzi :-)

  • 206. Data: 2013-10-03 10:08:24
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Masz racje, ale to nie do mnie. Swoj poglad opieram na zrodlach, a nie
    > opiniach dziennikarzy, no ale to ja. Na innych nie mamy wplywu.

    Czytasz statystyki GUSu? A uwage na relacjach ze spotkan z administracja vs
    przedsiebiorcami koncentruja Ci media, nikt inny.

  • 207. Data: 2013-10-03 10:08:59
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > sprawdzić czy nie referendum

    no tak

  • 208. Data: 2013-10-03 10:09:49
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-10-03 09:58, Ghost pisze:

    > Nigga please, tylko nie Kolodko...

    Ja slucham wszystkich. Czasem sie zgadzam a czasem nie.

    > Na to trzeba naprawde wielkich pieniedzy. To nie jest rozwiazanie dla
    > Polski tu i teraz.

    Tego tak naprawde nie wiemy.

    > Sugerujesz, ze te kwoty sa w jakikolwiek spospob porownywalne?

    Chodzi po prostu o zwykla przyzwoitosc. O cos, co zacheci mnie do
    pojscia na wybory, bo o tym rozmawiamy.

    > Nikt nie mowil, ze bedzie wg naszych zyczen. Cokolwiek, ze bedzie. Nie
    > ma sie co kopac z rzeczyw... koniem

    Totez mam wybor i poczekam na swojego konia.

    Pozdro.. TK

  • 209. Data: 2013-10-03 10:10:10
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Użytkownik "Adam" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Jak chcesz pokazać że "taki wybor ma sie w dupie" to się idzie i oddaje
    > nieważny głos.

    Nie wiem jak Ty, ale dla mnie te niewazne to liczba cwokow nie umiejacych
    poprawnie wybrac kandydata.

  • 210. Data: 2013-10-03 10:30:01
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu 03.10.2013 o 09:53 Ghost <g...@e...pl> pisze:

    > Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Uzasadnienia drewno vs solar nie ma. Ale gaz vs solar pewnie juz predzej?

    Być może, nie znam kosztów grzania gazem, wydałem na wszystko jakieś 7kPLN
    (robiąc wszystko sam i po najniższych kosztach, część potrzebnej
    instalacji już miałem) - przez ile lat można by było grzać gazem CWU za te
    pieniądze?
    Ja, gdybym miał gaz - nawet bym nie spojrzał na kolektory.

    TG