    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Zbieranie deszczówki
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Sender: Myjk <>
    Date: Wed, 30 Sep 2015 20:06:09 +0200

    Wed, 30 Sep 2015 10:22:02 -0700 (PDT), t...@o...pl

    > Pozostało więc szambo trzykomorowe 7m3, które Wydział Ochrony Środowiska
    > pierwotnie kazał zasypać. Napisałem więc pismo z uzasadnieniem że w
    > celach proekologicznych będę w nim gromadził deszczówkę. Zgodzili się.

    Mam podobny plan. Znaczy nie mam możliwości podłączenia się do kanalizacji
    (i mieć nie będę), ale szwagier co to użytkował przez ostatnie 10 lat moją
    ziemię wkopał szambo w niesprzyjającym miejscu i docelowe będę musiał
    zrobić w innym miejscu. To istniejące też przeflancuję na deszczówkę (i
    raczej szambiarzy "poproszę" o czyszczenie). ;)

    > W pierwszej komorze na dnie zrobiłem grube na 50cm żwirowe złoże
    > do odfiltrowania śmieci jakie niesie woda z dachu.

    Jak to złoże będzie czyszczone? Czy tych śmieci jest aż tak przeraźliwie
    dużo, że aż trzeba było złoże żwirowe robić? Nie wystarczyło zamontować
    czyszczak z rewizją?

    --
    Pozdor
    Myjk