  • Data: 2017-07-02 18:43:28
    Temat: Re: Żeby nie było niczego
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.07.2017 17:24, s...@g...com pisze:

    > Majster, kup se działke gdzieś na wsi. Jest sporo zapuszczonych działek z domami po
    babci. Niedrogie.

    Siódmy przypadek rzeczownika "majster", to "majstrze". Czeladniku.
    Se już kupiłem. Nie po babci. I nie niedrogo.

    > Będziesz miał drzew mase, zieleni jeszcze więcej.

    Mam.

    > Oczekiwanie ze w miescie będzie zielono jest deczko niepoważne.
    > Miasto z definicji jest gesto zaludnione i miejsce w nim jest drogie.

    Z definicji w mieście mają być tereny zielone. I są na ogół.
    A tereny zielone to nie tylko publiczne parki i skwery. Także
    te drzewa za prywatnym domem. A kikudziesięcioletnie drzewo
    w cennym miejscu jest bezcenne.