    From: "marko1a" <m...@l...de>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Zestaw kluczy
    Date: Mon, 8 Feb 2010 19:05:48 +0100

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości
    news:1u9tt7x7bs5qo.1neug61chh69c$.dlg@40tude.net...

    > Prawdę mówiąc nie widziałem tak wykonanych nasadek, by między nią a śrubą
    > był luz wystarczajacy do uszkodzenia śruby lub nasadki.

    Oj zdarzyło się nieraz. Wystarczy zapieczona śruba z korozją łba i juz mamy
    problem.
    A potem, takie okrągłe coś odkręcić to nie lada problem.

    > To chyba jest taki jak ten:
    > http://www.allegro.pl/item884173942_proxxon_23000_ze
    staw_kluczy_29_czesci.html
    > 5 lat temu kosztował trochę więcej.

    No niezły. Ma to co ma mieć ale grzechotka ciut jakby maława do największych
    nasadek.
    Ale inaczej nie mieściło by się w zgrabnym pudełku.
    Dodam jeszcze że w samochodach często można spotkać się z rozmiarem 14, 15,
    16, 18 a zdarza się że takich nasadek komplety nie posiadają.
    Ale to w samochodach :)

    > Ale te podstawowe krzyżaki i płaskie warto mieć naprawdę dobrej jakości.
    > Bo to bardzo łatwo zajechać...

    Do przykręcania płyt GK mam makitę i kupuje do niej bity po 6-12zł :)
    Trzeba tylko wiedzieć z jaką śrubą mamy do czynienia. Dla wielu gwiazdka to
    gwiazdka:) A tu można najczęściej spotkać philips albo pozidrive. Do
    wkręcenia tysięcy śrub profesjonalnie bez stresu trzeba dobrać właściwą
    końcówkę we właściwym rozmiarze.

    Marek