eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieZestawy narzędziowe - uniwersalne (1/2",1/4", 3/8"). Co wybrać? › Re: Zestawy narzędziowe - uniwersalne (1/2",1/4", 3/8"). Co wybrać?
  • Data: 2020-05-27 09:38:47
    Temat: Re: Zestawy narzędziowe - uniwersalne (1/2",1/4", 3/8"). Co wybrać?
    Od: sirapacz <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie załapałem. To mam teraz zapłacić 300zł więcej żeby za 10 lat nie
    > musieć iść do sklepu po dwie nasadki za 30zł? ;-)

    Aby mieć pod ręką komplet narzędzi dostatecznie dobrej jakości.
    Rozbierając jakiś element samochodu zdarza się trafić na śrubę która
    jest zapieczona, częściowo skorodowana i dodatkowo w dziwnym rozmiarze.

    Jak będziesz miał dobry zestaw to masz szansę odkręcić. Jak będziesz
    miał słaby za 100 to masz większe szanse ale na objechanie łba...a wtedy
    spawarka, palniki, wykrętaki itd.. nie polecam. Te 300 się zwróci przy
    pierwszej takiej akcji:)