  • Data: 2011-11-03 08:18:23
    Temat: Re: Zlewowe rozterki
    Od: Robson <r...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-11-03 08:25, Big Jack pisze:
    > Potrzebuję Waszej pomocy w rozwianiu pewnych wątpliwości. Na rysunku
    > http://i42.tinypic.com/2rr9au1.png lub
    > http://fotofotki.pl/pliki_img/6lszexbmim4aeslzrl6x.p
    ng widać schemat
    > dwóch wariantów podłączenia tego samego zlewu do
    > pionu kanalizacyjnego. Pierwszy - *A* jest z wyższym słupem wody
    > wypełniającym syfon, drugi - *B* z niższym. I teraz potrzebuję
    > podpowiedzi, czy w wariancie *A* woda ze zlewu będzie spływać równie
    > łatwo jak w *B* czy też może będą jakieś problemy?

    IMHO, jak to w fizyce, nie ważna jest droga, ważna jest różnica poziomów
    - jest jednakowa. Wiec dla czystej wody to nie ma żadnego znaczenia.
    Ale, w kuchni jak to w kuchni, z wodą leci trochę odpadków, fusów z kawy
    itp., w zlewie A jest większa szansa zapychania się syfonu, odpadki
    trzeba podnieść wyżej. Ja bym zastosował B.