  • Data: 2011-11-23 11:38:59
    Temat: Re: Zlewowe rozterki
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości
    5273.JavaMail.geo-discussion-forums@yqni5
    *JaMyszka* napisał(-a):

    > Twoim problemem jest "powietrze" z pionu kanalizacyjnego wpychane do
    > Twojej mieszkaniowej kanalizacji (sprawdź sobie ile w syfonie zostało
    > wody po takiej akcji). Rura pionowa jest tak zarośnięta, że
    > spływająca woda działa jak korek przesuwający się w dół (woda z
    > pralki, zmywarki wypływa pod ciśnieniem, a sąsiad ma za tymi
    > urządzeniami krótki odcinek szerszej rury kanalizacyjnej, by przepływ
    > odbywał się tylko grawitacyjnie). I masz rację, że chcesz zwiększyć
    > słup wody w syfonie przeciwstawiając go ciśnieniu atmosferycznemu w
> [...]

    Gdyby to powietrze było wpychane do mojego zlewu, to w pierwszej
    kolejności wywalało by mi do niego wodę z syfonu, a tak się nie dzieje.
    Natomiast widać w trakcie tego zjawiska jak opada jego poziom. Dlatego
    będę się upierał, że spływajaca woda z góry wytwarza podciśnie w pionie
    kanalizacyjnym i żeby się ono wyrównało jest w pierwszej kolejności
    wyciągana woda z mojego syfonu. Nie wiem ile będę musiał go przedłużać.
    Na razie chce to zrobić w obrębie własnego mieszkania ;) Wody w syfonie
    trochę zostaje, ale tyle że powstające podciśnienie je podnosi do
    monentu kiedy zacznie zaciągać powietrze. Wtedy woda opada i znowu się
    pdonosi, etc. Stąd to bulgotanie. Myślę, że jakbym wydłużył słup wody,
    to wartość podciśnienia już by może nie dawała rady wyciągać jej z
    syfonu. To takie rozwiązanie zastępcze, bo na zmuszenie SM do naprawy
    tej pierdoły to już mi brak pomysłów :/

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675