    From: Iglo <i...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Złodzieje - prosze o pomoc
    Date: Mon, 2 Dec 2013 11:27:11 +0100

    Dnia Sat, 30 Nov 2013 16:07:58 +0100, Tomaszek napisał(a):

    > Witam
    > W zeszlym roku na dzialce mialem wlamanie, powyrywane przewody ze scian,
    > skradzione tez silnik od hydrofory.
    > Straty naprawione, ale ubieglej nocy znow ktos zrobil mi rozpierduche.
    > Szkoda wymieniac.
    >
    > Jak sie bronic? Doradzicie? Jakis alarm, halogen z czujką ruchu, kamera,
    > imitacja kamery, sam nie wiem.
    > Najchetniej to bym klamke od drzwi podłączył pod wysokie napięcie.
    >
    > Troche NTG ale nie mam pomyslu kogo sie doradzic.
    >
    > Pozdrawiam

    Atrapy kamer,syrenka alarmowa może być z antenką że niby powiadomienie,
    tablice na płot "obiekt monitorowany, może jeszcze halopak z czujnikiem
    ruchu, choć ja nie praktykuję bo wyłączam prąd. U mnie działa, działka w
    kompleksie domów letnich, zimą tam żywego ducha.
    Trzeba mieć świadomość kto przychodzi na takie włamy. Zaden zawodowiec,
    zwłaszcza, że koszt fantów w takim domu w dzisiejszych czasach jest
    znikomy. U mnie najcennieszy chyba zestaw zamków jakby zniszczyli :-). No
    bo bańkowy telewizor 50zł, dekoder satelity też tyle, stara konsola Ps2
    100zł, kosiarka stówka, to samo piła elektryczna, hydrofor.. No może
    lodówka i mikrofala trochę więcej. Przecież talerzy,ciuchów, butów
    działkowych nie wezmą bo się nie da sprzedać na złomie. Grosze. Więc na
    takiego żulika takie środki powinny wystarczyć.. Do tego jeszcze raz na
    jakiś czas podłączyć syrenkę alarmu którego nie ma pod akumulator
    samochodowy niech powyje że niby testy i sprawa załatwiona, "ty patrz
    Maniek, alarmy se pozakładali monitoryngi jakieś nie wchodzimy".
    Powodzenia.