    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Thu, 5 Dec 2013 04:08:35 -0800 (PST)
    Subject: Re: Złodzieje - prosze o pomoc
    From: Rom MIUI HTC <m...@g...com>

    W dniu sobota, 30 listopada 2013 16:07:58 UTC+1 użytkownik Tomaszek napisał:
    > Witam
    >
    > W zeszlym roku na dzialce mialem wlamanie, powyrywane przewody ze scian,
    >
    > skradzione tez silnik od hydrofory.
    >
    > Straty naprawione, ale ubieglej nocy znow ktos zrobil mi rozpierduche.
    >
    > Szkoda wymieniac.
    >

    > Jak sie bronic? Doradzicie? Jakis alarm, halogen z czujk? ruchu, kamera,
    >
    > imitacja kamery, sam nie wiem.
    >
    > Najchetniej to bym klamke od drzwi pod??czy? pod wysokie napi?cie.
    >

    > Troche NTG ale nie mam pomyslu kogo sie doradzic.
    >

    > Pozdrawiam

    Kup sobie czujkę ruchu za 10zł, do tego jakiś bardzo głośny sygnalizator, schowaj to
    tak aby nie było dostępu, załączanie na pilota, gniazdko zdalnie sterowane ok 30zł w
    lidlu biedronce były na allegro znajdziesz, czas wycia maksymalny usatw, wszystko
    zamontuj wysoko aby nie było dostępu, najlepiej daj sygnalizatorów kilka mega
    głośnych, ja tak miałem u siebie :) skuteczne,
    możesz pokusić się jeszcze o kamerę IP za 300-400zł podłączenie do internetu jak
    szkoda ci kasy to jak masz zasięg darmowego neta aero2 do tego router i kamera fotki
    ci prześle na smartfona, na kótrym masz internet, po wykryciu ruchu,

    to takie najtańsze sposoby, które ja wykorzystałem bardzo skuteczne