    From: Ikselka <i...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Zmywarka - czemu noże oddzielnie ?
    Date: Fri, 9 Jan 2009 17:15:01 +0100

    Ikselka napisał:

    > A domywa ? bo IMO jak cos leży na kupie to może się nie domyć.

    To jest ażurowa, bardzo płaska plastikowa wysuwana półka z wyprofilowanymi
    ząbkami trzymającymi każdą sztukę oddzielnie w pewnym dystansie - znajduje
    się to wszystko pod samym górnym spryskiwaczem, a nad środkowym. Jest to
    ekstra rozwiązanie, sztućce co prawda przed mycuem należy ułożyć, najlepiej
    wg rodzaju, ale za to potem wyjmuje się je kilkoma ruchami, bo sa
    posegregowane. Także świetnie umyte, nie narzekam. No, chyba, że coś było
    bardzo przyschnięte, no to wtedy powtórnie idzie do mycia, po namoczeniu.