  • 1. Data: 2009-01-07 16:59:39
    Temat: Zmywarka - czemu noże oddzielnie ?
    Od: "Piotrek" <l...@p...onet.pl>

    no właśnie - czemu ?
    szkoliłem dziś dziecko z układania rzeczy w zmywarce i po prostu zapytało a
    ja musiałem zbyć je jakąś głupotą
    a wiem, że takie są zalecenia producentów zmywarek a ostatnio także
    przeczytałem taki tekst na pudełku od noży.

    czyli - czemu ?

    Piotrek

  • 2. Data: 2009-01-07 17:29:40
    Temat: Re: Zmywarka - czemu noże oddzielnie ?
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 7 Jan 2009 17:59:39 +0100, Piotrek napisał(a):

> [...]
    > a wiem, że takie są zalecenia producentów zmywarek a ostatnio także
    > przeczytałem taki tekst na pudełku od noży.

    BHP

  • 3. Data: 2009-01-07 18:23:44
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotrek" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > a wiem, że takie są zalecenia producentów zmywarek a ostatnio także
    > przeczytałem taki tekst na pudełku od noży.

    Podobno się tępią. ALe ja to olewam i myje w zmywarce.

  • 4. Data: 2009-01-07 18:44:47
    Temat: Odp: Zmywarka - czemu noże oddzielnie ?
    Od: "Piotrek" <l...@p...onet.pl>

    > BHP

    takim nożem "obiadowym" to trudno coś sobie zrobić, już prędzej widelcem :)

    Piotrek

  • 5. Data: 2009-01-07 18:50:52
    Od: Pete <n...@n...com>

    Piotrek pisze:
> [...]
    > a wiem, że takie są zalecenia producentów zmywarek a ostatnio także
    > przeczytałem taki tekst na pudełku od noży.

    dyrektywa UE nr 345456KE/UE/Dyr/8654393/2001/02/30/0001
    ;)

    --
    Pete

  • 6. Data: 2009-01-07 19:58:58
    Od: hephalump <b...@t...pl>

    Piotrek pisze:
> [...]
    > a wiem, że takie są zalecenia producentów zmywarek a ostatnio także
    > przeczytałem taki tekst na pudełku od noży.

    A u mnie w instrukcji podano tylko, że mają być w koszyczku, ostrzem w dół.

    --
    <<śmierć wegetarianom>>
    to powiedział *hephalump*

  • 7. Data: 2009-01-07 20:21:16
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 07 Jan 2009 20:58:58 +0100, hephalump napisał(a):

    > A u mnie w instrukcji podano tylko, że mają być w koszyczku, ostrzem w dół.

    U mnie ani w instrukcji zmywarki, ani na pudełku od sztućców niczego nie
    podano - zdrowy rozsądek mówi, aby z nożami po prostu uważać i tyle.
    Różne są noże - a producenci ostrzegają na zasadzie "uwaga, ubytki w
    nawierzchni" - jak wpadniesz i urwiesz koło, to Ci odpowiedzą jak
    właściciel drogi: "Przecież ostrzegalismy, pretensje o odszkodowanie nie do
    nas".

  • 8. Data: 2009-01-08 08:37:29
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Niesty, unijne normy spełniają tylko noże francuskie i niemieckie, z wyjątkiem dla
    mańkutów (brytyjskie;))).
    JaC

    -----

  • 9. Data: 2009-01-08 09:20:24
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > a wiem, że takie są zalecenia producentów zmywarek a ostatnio także
    > przeczytałem taki tekst na pudełku od noży.

    A to ciekawe. W poprzedniej zmywarce mialem wprost napisane, ze noze ostrzem
    w gore - czyli razem ale w konkretnej konfiguracji.

  • 10. Data: 2009-01-08 15:23:01
    Od: Mikolaj Rydzewski <m...@c...pl>

    hephalump wrote:
    > A u mnie w instrukcji podano tylko, że mają być w koszyczku, ostrzem w dół.

    Porada z typu 'nie prasowac koszul na plecach' badz 'nie suszyc kota w
    mikrofali'.

    Jak sa ostrzem do gory to mozna sie o nie po prostu skaleczyc siegajac
    do srodka.