  • 11. Data: 2009-01-08 15:29:40
    Temat: Re: Zmywarka - czemu noże oddzielnie ?
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 08 Jan 2009 16:23:01 +0100, Mikolaj Rydzewski napisał(a):

    > Porada z typu 'nie prasowac koszul na plecach' badz 'nie suszyc kota w
    > mikrofali'.
    >
    > Jak sa ostrzem do gory to mozna sie o nie po prostu skaleczyc siegajac
    > do srodka.

    Niby tak, ale ja najczęściej kaleczyłam się sięgając po widelce - o ich
    zęby.
    Moja nowa zmywarka ma fajną szufladę, świetna sprawa, w której układa się
    (i segreguje przy okazji, co potem ułatwia wyjmowanie i układanie w
    szufladzie kuchennej) sztućce, a koszyki ze sterczącymi widelcami i nożami
    to przeszłosć, o której już nie pamiętam :-).

  • 12. Data: 2009-01-08 17:38:38
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Niby tak, ale ja najczęściej kaleczyłam się sięgając po widelce - o ich
    > zęby.

    Ojezu, ludziki, jak wy te rece pakujecie do zmywarki, zeby sie kaleczyc? No
    nie wiem, po mojemu trzeba sie naprawde, naprawde, bardzo, bardzo starac.

  • 13. Data: 2009-01-08 17:57:56
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 8 Jan 2009 18:38:38 +0100, Ghost napisał(a):

    > Ojezu, ludziki, jak wy te rece pakujecie do zmywarki, zeby sie kaleczyc? No
    > nie wiem, po mojemu trzeba sie naprawde, naprawde, bardzo, bardzo starac.

    ...albo miec dużo gości i mało czasu :->

  • 14. Data: 2009-01-08 18:54:55
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > ...albo miec dużo gości i mało czasu :->

    Albo masz taka zajebista zmywarke z utrudnieniami.

  • 15. Data: 2009-01-08 20:13:08
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 8 Jan 2009 19:54:55 +0100, Ghost napisał(a):

    > Albo masz taka zajebista zmywarke z utrudnieniami.

    Miałam normalną - Bauknechta, z koszykami stojącymi.
    Teraz mam Siemens z szufladą na sztućce - i już sie o nic nie kalecze,
    szuflada jest ekstra.

  • 16. Data: 2009-01-08 20:47:00
    Od: hephalump <b...@t...pl>

    Mikolaj Rydzewski pisze:

    > Porada z typu 'nie prasowac koszul na plecach' badz 'nie suszyc kota w
    > mikrofali'.
    >
    > Jak sa ostrzem do gory to mozna sie o nie po prostu skaleczyc siegajac
    > do srodka.

    Bo tu nie ma żadnego drugiego dna. Klient został pouczony, a jak zrobił
    inaczej i stała mu się jakaś krzywda to już tylko jego sprawa.

    --
    <<śmierć wegetarianom>>
    to powiedział *hephalump*

  • 17. Data: 2009-01-09 15:41:23
    Od: Staszek <c...@w...pl>

    badałem właśnie kolejne szambo czwartek, 8 stycznia 2009 21:13 gdy użytkownik Ikselka
    napisał:

    > Teraz mam Siemens z szufladą na sztućce - i już sie o nic nie kalecze,
    > szuflada jest ekstra.
    A domywa ? bo IMO jak cos leży na kupie to może się nie domyć.
    --
    ---------
    Staszek

  • 18. Data: 2009-01-09 16:15:01
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Ikselka napisał:

    > A domywa ? bo IMO jak cos leży na kupie to może się nie domyć.

    To jest ażurowa, bardzo płaska plastikowa wysuwana półka z wyprofilowanymi
    ząbkami trzymającymi każdą sztukę oddzielnie w pewnym dystansie - znajduje
    się to wszystko pod samym górnym spryskiwaczem, a nad środkowym. Jest to
    ekstra rozwiązanie, sztućce co prawda przed mycuem należy ułożyć, najlepiej
    wg rodzaju, ale za to potem wyjmuje się je kilkoma ruchami, bo sa
    posegregowane. Także świetnie umyte, nie narzekam. No, chyba, że coś było
    bardzo przyschnięte, no to wtedy powtórnie idzie do mycia, po namoczeniu.

  • 19. Data: 2009-01-10 21:27:08
    Od: "pawelj" <p...@p...onet.pl>

    > dyrektywa UE nr 345456KE/UE/Dyr/8654393/2001/02/30/0001
    > ;)

    Głupoty waść piszesz. Przecież ta dyrektywa dotyczy sposobu przechowywania
    suchych noży. O myciu nic w niej nie ma
    :)

    --
    Pawełj

  • 20. Data: 2009-01-10 21:43:53
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 10 Jan 2009 22:27:08 +0100, pawelj napisał(a):

    > Głupoty waść piszesz. Przecież ta dyrektywa dotyczy sposobu przechowywania
    > suchych noży. O myciu nic w niej nie ma
    > :)

    Do zmywarki wszak kładziesz suche i wyjmujesz suche, nie?
    ;-P