  • 1. Data: 2009-01-06 08:56:53
    Temat: jak zwiększyć wilgotność w domu?
    Od: "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl>

    witam,
    czy ktoś ma jakiś patent/pomysł na zwiększenie wilgotności w domu?
    nawilżacz wystarcza na jeden pokój a u mnie w całym domu jak na saharze.

    Adam

  • 2. Data: 2009-01-06 09:07:47
    Temat: Re: jak zwiększyć wilgotność w domu?
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 6 Jan 2009 09:56:53 +0100, Adam napisał(a):

    > witam,
    > czy ktoś ma jakiś patent/pomysł na zwiększenie wilgotności w domu?
    > nawilżacz wystarcza na jeden pokój a u mnie w całym domu jak na saharze.
    >
    > Adam

    Pranie rozwieś :-)

  • 3. Data: 2009-01-06 09:13:02
    Od: "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl>

    > Pranie rozwieś :-)

    za szybko wysycha :-(
    szukam rozwiązania bardzie permamentnego - uprzedzam mycie podłóg też nie
    wchodzi w rachubę

    Adam

  • 4. Data: 2009-01-06 09:31:15
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl> wrote in message
    > witam,
    > czy ktoś ma jakiś patent/pomysł na zwiększenie wilgotności w domu?
    > nawilżacz wystarcza na jeden pokój a u mnie w całym domu jak na saharze.

    Akwarium. Ale to też sposób na jeden pokój jest raczej.

    J.

  • 5. Data: 2009-01-06 09:33:31
    Od: Tomasz Roskal <t...@g...pl>

    Dnia 06.01.2009 Adam <adamus1272> napisał/a:
    > witam,
    > czy ktoś ma jakiś patent/pomysł na zwiększenie wilgotności w domu?
    > nawilżacz wystarcza na jeden pokój a u mnie w całym domu jak na saharze.

    Banalne Watsonie - tyle nawilżaczy ile pokoi. Jak kupisz takie
    wydajniejsze to może będziesz potrzebował kilku mniej niż pomieszczeń w domu.

  • 6. Data: 2009-01-06 09:51:57
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl> napisał w wiadomości
    > witam,
    > czy ktoś ma jakiś patent/pomysł na zwiększenie wilgotności w domu?
    > nawilżacz wystarcza na jeden pokój a u mnie w całym domu jak na saharze.

    Doniczki w każdym pokoju.
    U mnie z 20-30% podniosły do około 50-70, średnio 60%.
    Precyzyjnej regulacji wilgotności dokonujesz zmieniając ilość lub rodzaj
    roślinek. :-)

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 7. Data: 2009-01-06 10:52:21
    Od: Panslavista <p...@g...com>

    On 6 Sty, 09:56, "Adam" <adamus1272[nosp...@tlen.pl> wrote:
    > witam,
    > czy ktoś ma jakiś patent/pomysł na zwiększenie wilgotności w domu?
    > nawilżacz wystarcza na jeden pokój a u mnie w całym domu jak na saharze.
    >
    > Adam

    Są fontanny oraz wodospady. Te można kupić ceramiczne - można je
    powiesić na ścianie, mała pompka obiegowa i sprawa załatwiona -
    wilgoci skolko ugodno.

  • 8. Data: 2009-01-06 11:21:12
    Od: "tama" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > czy ktoś ma jakiś patent/pomysł na zwiększenie wilgotności w domu?
    > nawilżacz wystarcza na jeden pokój a u mnie w całym domu jak na saharze.

    Proszę napisz jaki mas nawilzacz i ile podnosi wilgotność i ile metrów
    szściennych na pokój?

    Teoretycznie rozwiazanie jest proste. Jesli nie masz nic gazowego. to
    uszczelnic okna i mało wietrzyć. przy takich temperaturach to na zewnwtrz
    jest wilgotność 80% a jak powietrze wejdzie do domu to tu ma juz wilgotnośc
    20% :(

  • 9. Data: 2009-01-06 11:30:39
    Od: "tama" <k...@p...onet.pl>

    wiadomości news:gjva3u$9pf$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> [...]
    > U mnie z 20-30% podniosły do około 50-70, średnio 60%.
    > Precyzyjnej regulacji wilgotności dokonujesz zmieniając ilość lub rodzaj

    To nie jest rozwiazanie problemu- potrzeba ogromnej ilości roslinek mam w
    pokoju 18 roslin (na takin słupku kwietniku) i ttych okolicach jest
    wilgotność większ o jakieś 10% ale już w metr dalej tez sucho. mozna do
    podstawek doniczek nasypać keramzyt i nasaczać go wodą.

    pralka powieszonego prania w kuchni nie zmienia wilgotności. mokry recznik
    na kaloryferze prawie tez nie - ok 1%
    godzinne prasowanie zelazkiem z wytwornicą pary (1 l ) podwyzsza o jakieś
    3-4%
    % litrowy garnek z gotujaca wodą ok 30% wiecej przez czs gotowania po
    dwóch godzinach stan wraca do stałej suszy
    Te pomiary stąd ze szukam wszystkich rozwiazań.

  • 10. Data: 2009-01-06 11:35:14
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "tama" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > To nie jest rozwiazanie problemu- potrzeba ogromnej ilości roslinek mam
    > w pokoju 18 roslin (na takin słupku kwietniku) i ttych okolicach jest

    Nie wiem jak to możliwe. U mnie wzrost wilgotności jest ogromny właśnie
    dzięki roślinom. Kaktusy, bluszcz i inne.