  • 31. Data: 2009-01-07 11:45:03
    Temat: Re: jak zwiększyć wilgotność w domu?
    Od: "robert" <r...@s...pl>

    > znalazłam takie coś http://www.karmazyn.com.pl/az-popr.htm druga pozycja-

    coś ci link nie wyszedł
    tutaj jest duży wybór higrometrów: http://www.bioterm.com.pl/
    ja kupiłemostatnio na wyprzedaży w JYSKu kilka zestawów
    termometr-zegar-higrometr, ładnie wyglądają, ale ten ostatni jest wątpliwej
    jakości, w czterech zestawach każdy wskazywał inaczej, a wszystkie za nisko,
    oczywiście umieszczając jenad czajnikiem wskazówka rosła, potem powoli
    opadała, ale już nie do tej samej wartości, więc wychodzi na to, ze musi to
    być precyzyjny instrument, zastanawiam sie, czy cyfrowe higrometry są
    wiarygodniejsze

    --
    pozdrawiam
    robert

  • 32. Data: 2009-01-07 11:57:53
    Od: "tama" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "robert" <r...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > rosła, potem powoli opadała, ale już nie do tej samej wartości, więc
    > wychodzi na to, ze musi to być precyzyjny instrument, zastanawiam sie, czy

    to ten własciwy link
    http://www.ecoclima.pl/termohigrometry-i-barometry,p
    ,11.html#
    i mam nadzieję ze sprzet bedzie ok.

    Najłatwiej sprawdzić koński,ale teraz chyba nie ma ich w sprzedaży. te
    elektoniczne niektóre sa bardzo niedokładne

  • 33. Data: 2009-01-07 12:04:03
    Od: Stalker <t...@i...pl>

    tama pisze:

    > są teraz mierniki wilgotności - np z termometrem lub z zegarem -mozna kupić
    > na allegro.

    Że są higrometry to wiem, ale skąd ten 1% się wziął? Z własnych pomiarów?

    Stalker

  • 34. Data: 2009-01-07 12:10:06
    Od: "tama" <k...@p...onet.pl>

    http://www.abcgastronomii.com/product_info.php?produ
    cts_id=59
    ten jest z atestami róznymi do aptek .cena też przyzwoita jak na takie
    urzadzenie

  • 35. Data: 2009-01-07 12:44:30
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 7 Jan 2009 12:14:20 +0100, robert napisał(a):

    > ty znowu coś masz :-( ... i to jest jedyne słuszne rozwiązanie... bo ty tak
    > masz :-( ... ale nie każdy lubi mieszkać w oranżerii... zresztą nawet
    > najtańszy nawilżacz daje więcej wilgoci, niz cały parapet roślinności,
    > autor posta ma albo urządzenie mocno wysuszajace (kominek, DGP, gorące
    > kaloryfery, piec ciągnący powietrze z pomieszczenia), albo... niesprawny
    > higrometr :-)

    Boszsz, jak ja nie znosze ludzi będących permanentnie i chorobliwie na
    serio...

  • 36. Data: 2009-01-07 15:04:51
    Od: "robert" <r...@s...pl>

    > Boszsz, jak ja nie znosze ludzi będących permanentnie i chorobliwie na
    > serio...

    ja też nie lubię... ale bardziej nie lubię takich, co wiecznie robią z
    siebie błazna...
    99%... co ja mówię, 100% twoich postów nadaje się na pl.rec.humor lub
    pl.pregierz ,
    a na tej grupie oczekuje się raczej wypowiedzi merytorycznych, co nie
    oznacza, że czasem można pożartować czy offtopicować, ale tylko CZASEM...

    --
    pozdrawiam
    robert

  • 37. Data: 2009-01-07 20:15:47
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 7 Jan 2009 16:04:51 +0100, robert napisał(a):

> [...]
    > a na tej grupie oczekuje się raczej wypowiedzi merytorycznych, co nie
    > oznacza, że czasem można pożartować czy offtopicować, ale tylko CZASEM...

    Mnie fakt posiadania domu i związane z tym (także) kłopoty nie przesłaniają
    świata i nie odbieraja humoru. :->

  • 38. Data: 2009-01-09 10:25:31
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Jakieś porąbane to mieszkanie.
    JaC

    -----

  • 39. Data: 2009-01-09 11:31:20
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik " 666" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
    Jakieś porąbane to mieszkanie.
    JaC

    -----

    > Tempratura w mieszkaniu od 18 na podłodze do 26 pod sufitem.

    Gradient temperatur taki sam jak w lepiance z dykty.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 40. Data: 2009-01-09 18:02:39
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Ale z drugiej strony, pod sufitem równo ;-)
    JaC

    -----