  • 1. Data: 2009-01-06 13:45:25
    Temat: CleanSymag i krotka rura
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    Witam,
    Co zrobić, gdy jest za mało miejsca do nawinięcia cewki w jednej
    warstwie? Czy urządzenie będzie skuteczne, jeśli nawiniemy przewody
    podwójnie (w dwóch warstwach) na rurze 1 cal?
    Pozdrawiam,
    F.

  • 2. Data: 2009-01-06 14:18:19
    Temat: Re: CleanSymag i krotka rura
    Od: Panslavista <p...@g...com>

    On 6 Sty, 14:45, Piotr Fonon <f...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > warstwie? Czy urządzenie będzie skuteczne, jeśli nawiniemy przewody
    > podwójnie (w dwóch warstwach) na rurze 1 cal?

    Do czego ta cewka? Są przecież wzory, tabele, nomogramy i kalkulatory
    lub komp z tym wszystkim wcześniej wyliczonym przeze mnie,

  • 3. Data: 2009-01-06 17:59:50
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Piotr Fonon <f...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > warstwie? Czy urządzenie będzie skuteczne, jeśli nawiniemy
    > przewody
    > podwójnie (w dwóch warstwach) na rurze 1 cal?

    O widzę, że ktoś odkrył nową niszę handlową w dość już
    przepełnionym dziale magnetyzerów? ;-))))

    J. (chyba zacznę produkować magnetyzer mikroprocesorowy, a co!)

  • 4. Data: 2009-01-07 14:43:07
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    Panslavista pisze:
    > Do czego ta cewka?
    Do tego, co w temacie - to chyba powinno być oczywiste.
    > Są przecież wzory, tabele, nomogramy i kalkulatory
    I co z tego? Nie o to chodzi. Polecam lekturę zapytania.
    F.

  • 5. Data: 2009-01-07 14:54:52
    Od: "Winetoo" <w...@n...spam.please.com>

    Użytkownik "Piotr Fonon" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Witam,
    > Co zrobić, gdy jest za mało miejsca do nawinięcia cewki w jednej warstwie?
    > Czy urządzenie będzie skuteczne, jeśli nawiniemy przewody podwójnie (w
    > dwóch warstwach) na rurze 1 cal?

    Bezie tak samo skuteczne. Możesz też nic nie nawijać i położyć je w szafie -
    ciągle będzie tak samo skuteczne. Szczerze to myślałem, że Twój post to
    żart, ale widzę, że jednak nie. Współczuję, że dałeś się nabić w butelkę,
    ale taka jest prawda.

    Pozdrawiam
    Winetoo

  • 6. Data: 2009-01-07 16:29:58
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    Winetoo pisze:
> [...]
    > ciągle będzie tak samo skuteczne. Szczerze to myślałem, że Twój post to
    > żart, ale widzę, że jednak nie. Współczuję, że dałeś się nabić w butelkę,
    Prawdę mówiąc, to wcale nie jest mój problem (zadałem pytanie w cudzym
    imieniu). Są jednak opracowania (wyglądające poważnie), z których
    wynika, że jakieś efekty oddziaływania pól magnetycznych na wodę w
    instalacjach wodociągowych są. Jak rozumiem - nikt z Grupowiczów tego
    nie potwierdza, a wręcz przeciwnie...
    F.

  • 7. Data: 2009-01-08 08:28:29
    Od: "Winetoo" <w...@n...spam.please.com>

    Winetoo pisze:

> [...]
    > imieniu). Są jednak opracowania (wyglądające poważnie), z których wynika,
    > że jakieś efekty oddziaływania pól magnetycznych na wodę w instalacjach

    Prawda

    > Jak rozumiem - nikt z Grupowiczów tego nie potwierdza, a wręcz
    > przeciwnie...

    Jakieś oddziaływania są - to prawda, ale pomijalne przy domowej instalacji.

    To tak jak z magnetyzerami do paliwa. W smochodzie nie ma sensu, ale w
    samolotach się je stosuje.

    Pozdrawiam
    Winetoo

  • 8. Data: 2009-01-08 09:02:53
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 07 Jan 2009 17:29:58 +0100, Piotr Fonon napisał(a):

> [...]
    > wynika, że jakieś efekty oddziaływania pól magnetycznych na wodę w
    > instalacjach wodociągowych są. Jak rozumiem - nikt z Grupowiczów tego

    Gdyby ich nie było, to nie stosowało by się magnetyzerów w instalacjach
    przemysłowych. Woda to nie benzyna, ma właściwości magnetoelektryczne,
    choćby z tego powodu, że jest przewodnikiem.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 9. Data: 2009-01-08 16:54:33
    Od: AW <s...@p...onet.pl>

    Adam Płaszczyca pisze:
    > Woda to nie benzyna...

    I tu jest sedno.

    A wracając do pytania, nie dałoby się zastosować magnetyzera od paliwa
    do obróbki wody?

    P.S. Nie twierdzę, że taki magnetyzer działa tak jak to opisują ulotki
    reklamowe.

    AW

  • 10. Data: 2009-01-09 13:10:46
    Od: mk <d...@t...pl>

    Winetoo pisze:
    > Jakieś oddziaływania są - to prawda, ale pomijalne przy domowej instalacji.

    Trafiło do mnie taniutko takie urządzenie i testowałem na grzałkach
    czajnika.
    Mnie wystarcza, że woda studzienna nie zostawia kamienia na grzałce i
    wężownicy.
    Pdr. M.