    From: "tama" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: jak zwiększyć wilgotność w domu?
    Date: Tue, 6 Jan 2009 12:30:39 +0100

    wiadomości news:gjva3u$9pf$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl> napisał w wiadomości
    >

    > Doniczki w każdym pokoju.
    > U mnie z 20-30% podniosły do około 50-70, średnio 60%.
    > Precyzyjnej regulacji wilgotności dokonujesz zmieniając ilość lub rodzaj
    > roślinek. :-)

    To nie jest rozwiazanie problemu- potrzeba ogromnej ilości roslinek mam w
    pokoju 18 roslin (na takin słupku kwietniku) i ttych okolicach jest
    wilgotność większ o jakieś 10% ale już w metr dalej tez sucho. mozna do
    podstawek doniczek nasypać keramzyt i nasaczać go wodą.

    pralka powieszonego prania w kuchni nie zmienia wilgotności. mokry recznik
    na kaloryferze prawie tez nie - ok 1%
    godzinne prasowanie zelazkiem z wytwornicą pary (1 l ) podwyzsza o jakieś
    3-4%
    % litrowy garnek z gotujaca wodą ok 30% wiecej przez czs gotowania po
    dwóch godzinach stan wraca do stałej suszy
    Te pomiary stąd ze szukam wszystkich rozwiazań.