  • 1. Data: 2009-01-07 19:36:49
    Temat: Piekarnik i płyta gazowa - dylemat?
    Od: "Robert" <r...@w...pl>

    Witam
    Jestem na etapie wyposażenia kuchni i mam dylemat jakie firmy (a jest ich
    wiele Bosch , Siemens, Samsung, Teka itd...) są godne uwagi. Interesuje mnie
    płyta gazowa 5-cio palnikowa i piekarnik do zabudowy słupkowej mający
    poza grilem, termoobiegiem itd... możliwość przygotowania dwóch różnych dań
    w jednym czasie. Znalazłam piekarnik firmy Samsung BT65TDBCT z taką funkcją.
    Czy ktoś używa sprzęt kuchenny tej firmy? A jaki się u was sprawdził? Dzięki
    za pomoc
    Gosia