  • 1. Data: 2009-01-07 22:56:10
    Temat: armatura firmy VALVEX
    Od: pleg <p...@w...pl>

    Witam
    Jestem przed zakupem armatury (na wannę i na umywalkę) do łazienki.
    Przeglądając strony internetowe trafiłem na firmę
    http://www.valvex.pl/pol/index.php
    Może są użytkownicy ich kranów i podzielą się opinią. Ich produkty
    często są łudząco podobne do innych droższych firm, a jak z jakością...

  • 2. Data: 2009-01-08 07:56:56
    Temat: Re: armatura firmy VALVEX
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości:
    f...@k...googlegroups.com
    użytkownik *pleg* napisał(a):

> [...]
    > Może są użytkownicy ich kranów i podzielą się opinią. Ich produkty
    > często są łudząco podobne do innych droższych firm, a jak z jakością...

    Jestem użytkownikiem ich baterii, umywalkowej i wannowej
    http://www.valvex.pl/pol/baterie_main.php?zastosowan
    ie=umywalkowe&budowa=&seria=GALEO&kod=2441000
    http://www.valvex.pl/pol/baterie_main.php?zastosowan
    ie=wannowe&budowa=&seria=GALEO
    Nie wiem czy to zjawisko normalne dla baterii kulowych, ale przy ustawieniu
    wajchy na mieszanie wody ciepłej i zimnej baterie dosyć głośno szumią. Kiedy
    puszcza się samą wodę ciepłą lub zimną tego szumu nie ma. Nie wiem czy to
    niedoskonałość konstrukcyjna użytych mieszaczy, czy to jest we wszystkich
    tego typu bateriach. A może to skutek pobierania wody z bojlera
    elektrycznego? Jak do tej pory innych zastrzeżeń nie mam. aaaaaaaaaa, jakoś
    nie dałem rady podłączyć razem wszystkich elementów korka automatycznego z
    baterii umywalkowej i niektóre części użyłem od poprzedniego -demontowanego
    kompletu. Do szumu się przyzwyczaiłem i generalnie jestem zadowolony, ale
    gdyby mi ktoś polecił nie szumiące baterie, to w przyszłości gdybym je
    zmieniał to pewnie takie bym założył.

    --
    Big Jack
    //////

  • 3. Data: 2009-01-08 21:26:55
    Od: pleg <p...@w...pl>

    > Jestem użytkownikiem ich baterii, umywalkowej i
    wannowejhttp://www.valvex.pl/pol/baterie_main.php?za
    stosowanie=umywalkowe&bud...http://www.valvex.pl/pol
    /baterie_main.php?zastosowanie=wannowe&budowa...
> [...]
    > niedoskonałość konstrukcyjna użytych mieszaczy, czy to jest we wszystkich

    Trochę mnie zaniepokojoiło co piszesz, zwłaszcza że chcę wydac coś ok.
    700-1000 zł za komplet bateria na umywalkę i wannę (otworowa) np. z
    tej serii
    http://www.valvex.pl/pol/baterie_main.php?zastosowan
    ie=wannowe&budowa=&seria=NEVA&kod=2423010

  • 4. Data: 2009-01-08 23:15:36
    Od: "Druid29" <d...@t...pl>

    o.googlegroups.com...
    astosowanie=umywalkowe&bud...http://www.valvex.pl/po
> [...]
    > tej serii
    > http://www.valvex.pl/pol/baterie_main.php?zastosowan
    ie=wannowe&budowa=&seria=NEVA&kod=2423010

    Za tą cenę kupisz na allegro zestaw hansgrohe, grohe albo kludi.

    Pozdrawiam,
    Druid29

  • 5. Data: 2009-01-09 07:47:31
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości:
    6...@u...googlegroups.com
    użytkownik *pleg* napisał(a):

> [...]
    > tej serii
    > http://www.valvex.pl/pol/baterie_main.php?zastosowan
    ie=wannowe&budowa=&seria=NEVA&kod=2423010

    Ale to co pisałem dotyczyło baterii kulowych. Nie wiem jak się zachowują
    tradycyjne, z kurkami. No chyba, że masz wątpliwości co do korków
    automatycznych.

    --
    Big Jack
    //////

  • 6. Data: 2009-01-09 10:07:58
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Zaworków Valvex do pralek i zmywarek unikam jak ognia, toporne to od nowości i
    zapieka się szybko, nie wiedziałem że w innych segmentach też coś oferują, pewnie
    podobny szajs.

    -----

  • 7. Data: 2009-01-09 20:24:49
    Od: pleg <p...@w...pl>

    Oczywiście, że za mniej więcej tyle, ale już coś co mi się podoba tych
    firm jest już znacznie droższe. Ostatecznie zdecydowałem się na to
    http://www.ferro.pl/produkt-bateria-umywalkowa-stoja
    ca-2888.html
    http://www.ferro.pl/produkt-bateria-wannowa-stojaca-
    czterootworowa-2892.html

  • 8. Data: 2009-01-09 21:08:58
    Od: Ania <a...@g...pl>

    pleg pisze:
    > Oczywiście, że za mniej więcej tyle, ale już coś co mi się podoba tych
    > firm jest już znacznie droższe. Ostatecznie zdecydowałem się na to
> [...]
    czy za taka cene to bedzie dobra bateria, nie potrafie powiedziec,
    pewnie bedziesz ja montowac przy wannie i zabudowywac na stale... pomysl
    o zabezpieczeniu na wypadek przecieku, jesli jakis wezyk pusci i zacznie
    ciec, niektore firmy oferuja specjalne polki montazowe do armatury
    wielootworowej, z pojemnikiem, w ktorym w przypadku awarii zbiera sie
    woda, i mozna sie dostac do baterii, bez potrzeby rozwalania calej
    zabudowy, sprawdz jakosc sluchawki prysznicowej i jej weza, bo to bedzie
    element najbardziej narazony na uszkodzenia

  • 9. Data: 2009-01-10 17:15:57
    Od: "Bart" <l...@v...tu>

    Użytkownik "pleg" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...
    > Oczywiście, że za mniej więcej tyle, ale już coś co mi się podoba tych
    > firm jest już znacznie droższe. Ostatecznie zdecydowałem się na to
> [...]

    Może to zabrzmi jak reklama ale przy zakupie baterii polecam sklep
    internetowy:

    http://sklep.kati-kati.pl/index.php?d=szukaj&szukaj=
    modena&x=13&y=11

    pozdrawiam
    Bart.

  • 10. Data: 2009-01-10 18:06:15
    Od: "Qwinto" <q...@g...pl>

    "Ania" <a...@g...pl> wrote in message
    > pleg pisze:
    >
    > pewnie bedziesz ja montowac przy wannie i zabudowywac na stale... pomysl
    > o zabezpieczeniu na wypadek przecieku, jesli jakis wezyk pusci i zacznie

    Przy takiej zabudowie baterii nie używa się wężyków. Stosuje się przyłącza
    sztywne.

    Qwinto