  • 11. Data: 2009-01-12 15:30:02
    Temat: Re: armatura firmy VALVEX
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    Użytkownik "Ania" <a...@g...pl> napisał

    > czy za taka cene to bedzie dobra bateria, nie potrafie powiedziec,

    Zatrważające to jest, że dla tak dużej ilości ludzi jedynym wyznacznikiem
    jakości jest cena. Niestety, nie zawsze cena idzie w parze z jakością!

    > pewnie bedziesz ja montowac przy wannie i zabudowywac na stale... pomysl o
    > zabezpieczeniu na wypadek przecieku, jesli jakis wezyk pusci i zacznie

    A najbardziej przykre w całej sprawie jest to, że są ludzie, którzy
    doradzają innym, sami nie mając pojęcia w temacie. Widziałaś może baterie,
    które zamierza kupić kolega? Ta wannowa jest montowana do ściany, a więc o
    jakicholwiek wężykach mowy tutaj nie ma.

    Moja droga, jeśli Cię stać na baterie za 2000 złotych, to nikt nie zabrania
    Ci ich kupić. Droga wolna. Jeśli natomiast myślisz, że są to jedyne solidne
    baterie, bo kosztują więcej niż standardowe, to jesteś w błędzie.

    Ja od 10 lat używam z powodzeniem baterii Ferro i mogę je z czystym
    sumieniem polecić. Jedyne co przy nich robiłem, to wymieniałem sitka w
    wylewkach, bo się zakamieniały (2 każdej dwukrotnie).

    Pozdrawiam,
    /\/\\/\/

  • 12. Data: 2009-01-14 19:23:11
    Od: pleg <p...@w...pl>

    Bateria ciągle leży w pudełku. Od 5 dni czekamy na wannę, bo się
    spóźnia. Dopiero wtedy zacznie się montaż. Zakupioną baterię będę
    montował na wannie nie w ścianie. Dostęp do wężyków zapewnię sobie
    odpowiednim dojściem (dziura w obudowie styropianowej), tak aby móc je
    w przyszłości wymienić.

  • 13. Data: 2009-01-14 19:32:29
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > czy za taka cene to bedzie dobra bateria, nie potrafie powiedziec,

    odkad to cena jest pewnym wyznacznikiem jakosci ?

    > pomysl o zabezpieczeniu na wypadek przecieku, jesli jakis wezyk pusci i
    > zacznie ciec, niektore firmy oferuja specjalne polki montazowe do armatury
    > wielootworowej, z pojemnikiem, w ktorym w przypadku awarii zbiera sie woda

    marketingowy belkot po to zeby wyciagac od naiwnych ludzi pieniadze ktorzy
    mysla ze niewiadomo co kupuja bo drogie.
    widzialas kiedys pekniety wezyk i ile wody sie z niego wylewa jak pusci ? bo
    taki wezyk malo kiedy zaczyna cieknac powoli, tylko jak strzeli to woda sie
    z niego leje konkretnie i zaden pojemniczek tej wody nie wylapie.

    --
    pzdr
    piotrek

  • 14. Data: 2009-01-15 13:30:52
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    Piotrek wrote:
> [...]
    > taki wezyk malo kiedy zaczyna cieknac powoli, tylko jak strzeli to woda sie
    > z niego leje konkretnie i zaden pojemniczek tej wody nie wylapie.

    Alez wylapie i to calkiem skutecznie - tyle ze ten pojemnik to sie
    nazywa: "lazienka, przedpokoj, kuchnia i dwie sypialnie" :-0

    Pozdro

    Maseł

  • 15. Data: 2009-01-15 18:45:18
    Od: Ania <a...@g...pl>

    wolim pisze:
    > Użytkownik "Ania" <a...@g...pl> napisał

    > Zatrważające to jest, że dla tak dużej ilości ludzi jedynym wyznacznikiem
    > jakości jest cena. Niestety, nie zawsze cena idzie w parze z jakością!

    cena nie zawsze jest wyznacznykiem, ale przy tego rodzaju baterii...
    montowanej przy wannie, z prysznicem wyciaganym, jakosc jest dosc wazna
    (a w tym przypadku moze byc powiazana z cena), byc moze czasem lepszym
    wyjsciem jest kupic inny model w tej samej cenie, ktory nie bedzie
    przysparzal problemow

    > A najbardziej przykre w całej sprawie jest to, że są ludzie, którzy
    > doradzają innym, sami nie mając pojęcia w temacie. Widziałaś może baterie,
    > które zamierza kupić kolega?
    w realu nie, dlatego nie twierdze, ze to bubel, a raczej staram sie
    zwrocic uwage na niektore rzeczy

    > Ta wannowa jest montowana do ściany,a więc o
    > jakicholwiek wężykach mowy tutaj nie ma.

    jestes pewnien? chyba jednak nie widziales TEJ baterii

    > Moja droga, jeśli Cię stać na baterie za 2000 złotych, to nikt nie zabrania
    > Ci ich kupić. Droga wolna. Jeśli natomiast myślisz, że są to jedyne solidne
    > baterie, bo kosztują więcej niż standardowe, to jesteś w błędzie.

    za 2000 raczej problemow nie bedzie sprawiala, kupujac baterie za 250 zl
    jakas kiepska chiszczyzne w obi... narazasz sie na wymiane po jakis 3-5
    latach, kupujac baterie markowa, spokojnie bedziesz jej uzywac przez
    10-15 lat, a jesli cos sie zepsuje, masz dostep do czesci zamienny,
    ktore kupisz za grosze

    > Ja od 10 lat używam z powodzeniem baterii Ferro i mogę je z czystym
    > sumieniem polecić. Jedyne co przy nich robiłem, to wymieniałem sitka w
    > wylewkach, bo się zakamieniały (2 każdej dwukrotnie).

    sam uzywasz markowej... wiec nie wiesz jak sie zachowuje chinski
    badziew, a ja juz z tym przyjemnosc mialam i roznica po 2-3 latach
    uzywania jest odczuwalna

  • 16. Data: 2009-01-15 18:47:43
    Od: Ania <a...@g...pl>

    pleg pisze:

    > montował na wannie nie w ścianie. Dostęp do wężyków zapewnię sobie
    > odpowiednim dojściem (dziura w obudowie styropianowej), tak aby móc je
    > w przyszłości wymienić.

    i dobrze, bo kumpela przez to, ze nie zrobila dojscia miala niezla
    rozpierduche w lazience i niewielkiego grzybka

  • 17. Data: 2009-01-15 20:08:50
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Alez wylapie i to calkiem skutecznie - tyle ze ten pojemnik to sie
    > nazywa: "lazienka, przedpokoj, kuchnia i dwie sypialnie" :-0

    aaa to taki pojemnik juz mam :)
    plus lazienka sasiada podemna :)

    jednym slowem mam super markowa baterie skoro dostalem z takim ekstra
    wyposazeniem :)

    --
    pzdr
    piotrek