  • Data: 2020-09-22 12:22:07
    Temat: Re: Źródła światła (lampy) LED w Kauflandzie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:6011837275$2...@s...com.
    ..
    Hello J.F.,
    Tuesday, September 22, 2020, 8:44:21 AM, you wrote:
    [...]

    >Ale dla zdrowia dobre. Wieczorem nie nalezy używać światła o wyższej
    >temperaturze barwowej, jeśli zamierzasz zasnąć.

    Ja chodze i tak pozno, ze mysle, ze nie bede mial zadnych klopotow z
    zasnieciem :-)

    Ale ... to moze sobie kupic te inne w Kauflandzie, z przełączanym
    kolorem :-)
    Albo nie w Kauflandzie, tylko kolorowe na pilota, i ustawic dwa kolory

    >Bo to takie ni pies ni wydra... Ale schodzi masowo na oświetlanie
    >sklepów.

    Ha, podbieraja z dostaw i dla klientow juz nie zostaje :-)

    Co ciekawe - czlowiek powinien sie bardzo szybko przyzwyczaic do
    takiej drobnej zmiany koloru, i bez odniesienia dla porownania miec
    problem.
    A tymczasem ... mam gdzies 6500K i co wlacze to wrazenie jest "co tu
    tak trupio niebiesko".

    Jakos nie pasuje to 6500K do pokoju, a przeciez to normalne dzienne
    oswietlenie.

    Same szyby troche filtruja tego niebieskiego, czy organizm wieczorem
    czego innego sie spodziewa i stad takie pierwsze wrazenie ?

    J.