  • Data: 2015-02-19 13:00:41
    Temat: Re: Zupki z torebki.
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 19 lutego 2015 04:22:11 UTC+1 użytkownik wolim napisał:

    > Ja również często używam określenia "chemia", ale ma ono u mnie jednak
    > nieco odmienne znaczenie. Określam nim szkodliwe związki chemiczne
    > znajdujące się w produktach mocno przetworzonych takie jak konserwanty,
    > glutaminian sodu, sztuczne barwniki, itp. Tego typu związki chemiczne z
    > całą pewnością nie są zdrowsze dla naszego organizmu niż te występujące
    > naturalnie w warzywach, czy owocach. Więc porównywanie w tym kontekście
    > określenia "chemia" z jabłkiem czy truskawką traci swój sens.
    >
    > Oczywiście, i mnie zdarza się korzystać z gotowych produktów, takich
> [...]

    To zjedz dostatecznie dużo pestek z wiśni albo jabłek. Zobaczysz jakie są zdrowe a
    potem wykitujesz. O szkodliwości glutaminianu sodu możesz rozmawiać ze skośnookimi.
    Używają tego od zawsze i liczy się ich w miliardach. Niedawno było o ogrodowej
    wędzarni. W niej powstaje syf trudny do opisania. Zjadłbyś płaską łyżeczkę takiego
    brązowo czarnego syfu zeskrobanego ze ścianek takiej wędzarni? Pytanie było
    retoryczne. A jedząc jakąś zajebistą wędzonkę zrobioną w takiej wędzarni zjesz ten
    syf. Wszystko można byle z wolna i ostrożna. Jedzenie jakie można kupić w sklepie ma
    dopuszczenie do sprzedaży. Oznacza to że w bardzo długim okresie czasu jak je jeść to
    nie zaszkodzi. Chyba że ktoś oprze dietę na samych chińskich zupkach. Pewno jak oparł
    na samej marchewce to też by mu na zdrowie nie wyszło nawet jak by to była marchewka
    super hiper ekologiczna. Wszyscy głupi gadają jakie to niezdrowe jedzenie jest w
    sklepach. Tanie wędliny to już śmierć w najczystszej postaci. A w Polsce cały czas
    powiększa się sfera biedy i jednocześnie rośnie przewidywana długość życia.