  • 1. Data: 2012-12-03 12:00:49
    Temat: Zwalczanie nornic
    Od: Piotr <p...@g...com>

    Od września próbuję wytruć nornice. Zjadają trutkę, ale żyją, a w każdym razie chyba
    ich nie ubywa, bo trutka znika ciągle tak samo szybko. Czy to możliwe, że są odporne
    na trutkę? (stosowałem dwie różne: Bros i Vigonez). Jeśli tak, to czy znacie jakąś
    trutkę, która jest naprawdę skuteczna?
    Piotr

  • 2. Data: 2012-12-03 12:49:40
    Temat: Re: Zwalczanie nornic
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
[...]

    Może petardy. Tak pozbyłem się kretów z działki. Wsadzić ok 6-7 cm petardę
    do dziury i odpalić. Otwór zatkać łopatą lub czymś innym. Huk i dym powinny
    przepędzić nornice.

  • 3. Data: 2012-12-03 13:00:00
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    rageofhonor radzi:

    > Może petardy. Tak pozbyłem się kretów z działki. Wsadzić ok 6-7 cm petardę
    > do dziury i odpalić. Otwór zatkać łopatą lub czymś innym. Huk i dym powinny
    > przepędzić nornice.

    Gorzej, jeśli w miejsce przepędzonych nornic pojawi się na przykład CBŚ.

    Jarek

    --
    rewolwer, dynamit
    znów obsesja czysta

  • 4. Data: 2012-12-03 13:39:39
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    > rageofhonor radzi:

    > Gorzej, jeśli w miejsce przepędzonych nornic pojawi się na przykład CBŚ.

    Dlaczego CBŚ? Co w tym złego jeśli ktoś chce się pozbyć szkodnika w sposób
    humanitarny? Bez trutek, łapek, gazów bojowych, itp.

  • 5. Data: 2012-12-03 17:17:41
    Temat: Odp: Zwalczanie nornic
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "Piotr" myli kolory:

> [...]
    > możliwe, że są odporne na trutkę? (stosowałem dwie różne: Bros i Vigonez).

    Ja tam nie wiem, ale od środka o nazwie Vigonez oczekiwałbym raczej
    działania pro niz anty ;-) Sprawdź raz jeszcze nazwę środka i zastanów się
    dlaczego ta pigułka jest niebieska;-)

    zdroofka Johnny

  • 6. Data: 2012-12-04 10:44:00
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

> [...]

    > możliwe, że są odporne na trutkę? (stosowałem dwie różne: Bros i Vigonez).
    > Jeśli tak, to czy znacie jakąś trutkę, która jest naprawdę skuteczna?

    Hejka. U mnie jest podobnie, sypię codziennie i ciągle znika. Myślę, że
    noszą do swoich podziemnych spiżarni. Jak mają do wyboru trutkę sypką i w
    granulkach to wybierają granulki.
    Stosuję na przemian Toxan i Rat killer. W końcu trutka przestaje znikać.
    :-)
    Pozdrawiam uporczywie Ja...cki

  • 7. Data: 2012-12-04 15:00:39
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2012-12-03 12:00, Piotr pisze:
> [...]
    odporne na trutkę? (stosowałem dwie różne: Bros i Vigonez). Jeśli tak, to czy znacie
    jakąś trutkę, która jest naprawdę skuteczna?
    Ja po przetestowaniu trutek, świec dymnych, odstraszaczy itp.
    przerzuciłem się na pułapki typu "szczypce". Zakończyłem sezon polowań
    wynikiem 5 kretów i 1 karczownik. To, co brałem za nornice było
    karczownikiem.
    Jacek