  • Data: 2020-03-19 00:29:58
    Temat: Re: Zwykłay szpadel niezwykły problem
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak z ciekawości, czemu zakładasz, że Majka to facet mimo, że nick sugeruje
    > kobietę i dodatkowo pisze w poście: "Zużyłam już dwa szpadle"

    Sam nie wiem, może dlatego, że chwilę wcześniej walnęła mnie po oczach
    laudacja Wyższej Szkoły Nauk Społecznych im. ks. Józefa Majki w Mińsku
    Mazowieckim? Tak, w Mińsku Mazowieckim, Alma Mater ich mać. I nie czytam
    słowa po słowie, więc to "zużyłam" mi umknęło.

    > Co do meritum, szpadel nie służy tylko do kopania w miekkiej ziemi. Są różne
    > szpadle i mają różne przeznaczenia.
    > Szpadle całe metalowe, z trzonkiem z odpowiednio grubej blachy sprawdzają się
    > nawet w glinie.

    Ta Majka też tak myślała. A za jej przewodem znajdzie się facet nazwiskiem
    Majka (jak wspomniany ksiądz), który będzie twierdził, że ruskie szpadle
    z odpowiednio grubej blachy tytanowej sprawdzają się nawet w górach, przy
    kopaniu piwniczki w piaskowcu.