  • Data: 2020-03-19 11:29:27
    Temat: Re: Zwykłay szpadel niezwykły problem
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-03-18 o 13:39, Majka pisze:
    > Mam krzepę w rękach czy szpadle są do dupy?
    >
    > Proszę polećcie solidne narzędzie do kopania w ogrodzie, przekopania grządki,
    okopania pieńka.
    > Zużyłam już dwa szpadle "nonejm" - złamały się trzonki. stare, ceny nie podam po
    ile były.
    > Jeden szpadel z Mrówki, niby markowy (Koval czy coś takiego) - łyżka
    stalowa=końcówka sama - jak plastelina, zupełnie nie do użytku. Cena zakupu chyba 45
    albo 49 zł.
    > Szpadel z Brico, za 60 zł, firma jakieś nazwisko - to samo, miękka część kopiąca,
    dyskwalifikacja.

    > Co kupić, żeby było szpadlem a nie dziadostwem z gównolitu?
    > Tylko nie piszcie proszę, że muszę kupić Fiskarsa za 120 lub Gardene za 200zł, bo
    nie uwierzę, że wszystko co w sklepach jest to jest szajs.

    > Majka

    https://archiwum.allegro.pl/oferta/szpadel-hartowany
    -trzon-metalowy-pochwyt-i7656041294.html
    Daje radę w gruntach spoistych nawet stwardniałych ;)

    Robak