    From: Piotr <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody,pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Zywoplot na mapach
    Date: Tue, 29 Jun 2010 07:05:58 -0700 (PDT)

    On 29 Cze, 15:45, "skryba ogorodowy" <z...@o...pl> wrote:
    > Uzytkownik "Piotr" <p...@g...com> napisal w
    wiadomoscinews:762661d5-a119-4495-bd2b-6c8d9c400234@
    s9g2000yqd.googlegroups.com...

    > Sadzac na nie swoim popelniasz co najmniej nietakt.

    Posadzilem na terenie gminy, czyli wspolnym (gmina nie jest osobą
    fizyczna, własnosc gminy nie jest własnoscia prywatna), podnoszac jego
    estetyke. Poniewaz jest to przed moim plotem, podpada pod "utrzymanie
    porzadku na terenie przyleglym do posesji". Na podobnej zasadzie
    ludzie utrzymuja trawniki przed swoim plotem, choc to "nie ich".
    Dalsza czesc Twojego posta jest mieszanina jakichs politycznych
    obsesji i inwektyw. Nie znam się ani na jednym, ani na drugim, wiec
    nie odpowiadam.