  • 1. Data: 2016-03-20 18:04:00
    Temat: agregat na budowe do 2000zł
    Od: uciu <a...@g...com>

    Witam, musze kupic agregat na budowe (betoniarka, piła, szlifierka itp)
    Jako ze mam zle doswiadczenie z chinolami za 800zł (budowa u siostry) dla siebie
    chciałbym kupć coś mniej "problematycznego"

    Co polecacie?

    Z tego co znalazłem:

    Jest jakiś stanley za 1,5tyś ...ale czy to nie chinol? Jakies doswiadczenie macie?
    http://allegro.pl/agregat-pradotworczy-stanley-sg320
    0-3-2kw-oryginal-i5949074355.html

    potem jest FOGO- w sieci same superlatywy, w wypozyczalni sprzetu tez mają tylko
    FOGO:
    http://allegro.pl/agregat-fh-2001-fogo-silnik-honda-
    fh2001-od-reki-i6050343425.html
    ale znalezłem, że wystepuje tez wersji z innym silnikiem i 500zł zostaje w kieszeni
    http://allegro.pl/fogo-agregat-pradotworczy-f-2001-2
    -2kw-gratis-i6052243759.html

    Znalazłem tez dobre opinie o PRaMACU, który wygląda ja FOGO:-):
    http://allegro.pl/agregat-pradotworczy-pramac-px3250
    -honda-2-5kw-i6034320439.html

    Doradzcie coś :-)

  • 2. Data: 2016-03-20 19:30:46
    Temat: Re: agregat na budowe do 2000zł
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 20 marca 2016 18:04:03 UTC+1 użytkownik uciu napisał:
> [...]
    -2kw-gratis-i6052243759.html

    > Znalazłem tez dobre opinie o PRaMACU, który wygląda ja FOGO:-):

    Po kiego wywalać 2 tysie na agregat. mniej więcej tyle sam zapłacisz energetyce za
    skrzynkę z licznikiem a i tak ten wydatek Ciebie nie ominie przecież

  • 3. Data: 2016-03-20 22:50:26
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak to po kiego, zeby balsam dla moich oczu byl.

  • 4. Data: 2016-03-20 23:11:28
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 20 marca 2016 22:50:28 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Jak to po kiego, zeby balsam dla moich oczu byl.

    Lol, a jak Twoja kamienice budowali to wszystko za darmoche mieli ? ;)

    A no w sumie racja - cegly wozem koniami dowozili, a zaprawe mieszali
    grabiami :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 5. Data: 2016-03-20 23:12:06
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 20 marca 2016 23:11:29 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > a jak Twoja kamienice budowali to wszystko za darmoche mieli ? ;)

    Oj zem tez pojechal z tym "Twoja". Przeciez Ty ja tylko wynajmujesz :-))
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 6. Data: 2016-03-21 10:21:50
    Od: uciu <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 20 marca 2016 19:30:48 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Po kiego wywalać 2 tysie na agregat. mniej więcej tyle sam zapłacisz energetyce za
    skrzynkę z licznikiem a i tak ten wydatek Ciebie nie ominie przecież

    a po takiego, ze energetyka powiedziała ze w tym roku na pewno "prundu" nie dadzą
    rady pociągnąć a chce coś zacząć już robic:-) A po budowie się sprzeda lub bedzie
    jako mebel w garazu :-)

    uciu

  • 7. Data: 2016-03-21 12:43:03
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-03-21 o 10:21, uciu pisze:

    > A po budowie się sprzeda lub bedzie jako mebel w garazu :-)

    W takim razie bierz FOGO z silnikiem Hondy, ja za rok odkupię go od
    Ciebie za kilka stówek.

  • 8. Data: 2016-04-08 12:43:26
    Od: enty <f...@...pl>

    W dniu 2016-03-20 o 18:04, uciu pisze:
> [...]
    -2kw-gratis-i6052243759.html

    > Znalazłem tez dobre opinie o PRaMACU, który wygląda ja FOGO:-):

    kipor
    moc sobie dobierzesz

  • 9. Data: 2016-04-08 22:14:55
    Od: dolniak <a...@w...pl>

    Witam!
    Ja przepraszam, ale jak daleko masz do najbliższego ,uczynnego sąsiada?
    Tak tylko pytam- ja miałem przeszło 200 metrów, w tym przeszło 100 przez las.
    Lekko nie było -przez las kiedyś nie zdjąłem, to pomogli...Ale było warto.
    Może w tę stronę?
    pozdro . abomito

  • 10. Data: 2016-04-08 23:48:58
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-04-08 o 22:14, dolniak pisze:
> [...]
    > Lekko nie było -przez las kiedyś nie zdjąłem, to pomogli...Ale było warto.

    Wersja dla upierdliwych/hardkorowców - walczyć z energetyką o taryfę G11
    od samego początku budowy.

    Podobno się da.

    --
    Pete