    From: Ikselka <i...@g...pl>
    Subject: Re: akumulatorowy odkurzacz bezprzewodowy - jaki
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Date: Fri, 7 Jan 2011 20:30:08 +0100

    Dnia Fri, 07 Jan 2011 15:13:15 +0100, KJ Siła Słów napisał(a):

    > Ja mam taki reczny "samochodowy" kurdupel "no name" glownie do
    > sprzatania popiolu z okolic kominka i radzi sobie z popiolem, piaskiem
    > itp.

    Ja też mam taki, Alaskę - używam go tylko do okruchów na stole i blacie
    kuchennym. Używam obrusów lnianych w kuchni i takiej ceraty z
    zagłębieniami, wiec mnie wkurzała koniecznosć trzepania obrusa/ceraty po
    każdym posiłku, z tych okruchów czy rozsypanego cukru, soli, mąki itp.
    Ale kupię sobie do podłogi ten, który polecała Przedpiśczyni, bo własnie
    tego mi jeczcze trzeba. "Duży" odkurzacz mam Roboclean, wiec konieczność
    nalania nowej wody trochę mnie zniechęca do jego używania co chwila, bo z
    wodą przechowywac go nie można - używam go do gruntownego sprzątania domu.