eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniebateria termostatyczna pod prysznicem i ciepła po prawej. › Re: bateria termostatyczna pod prysznicem i ciepła po prawej.
  • Data: 2018-10-08 19:00:13
    Temat: Re: bateria termostatyczna pod prysznicem i ciepła po prawej.
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Monday, October 8, 2018 at 4:29:06 PM UTC+2, Zenek Kapelinder wrote:
    > We wszystkich bateriach jakie mam czerwono niebieska kropke mozna przekrecic o 180
    stopni. To po odkreceniu po ktorej stronie leci jaka woda zalezy od przyzwyczajenia
    sie a nie kropki.

    "prawe" da sie kupic , np.

    https://lazienkowe24.pl/sklep/baterie-prysznicowe/ba
    teria-termostatyczna-prysznicowa-oras-nova-prawa/

    wannowa:
    https://www.grohe.pl/pl_pl/grohtherm-800-bateria-wan
    nowa-z-termostatem-dn-15-34564000.html