  • 1. Data: 2011-09-24 18:32:06
    Temat: blyskawiczna scianka dzialowa
    Od: "adi" <a...@g...com>

    macie koledzy pomysl jak oprócz regipsow postawić w błyskawicznym tempie
    ściankę około 5mb?

    Adbud

  • 2. Data: 2011-09-24 18:37:18
    Temat: Re: blyskawiczna scianka dzialowa
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-09-24 20:32, adi pisze:

    > macie koledzy pomysl jak oprócz regipsow postawić w błyskawicznym tempie
    > ściankę około 5mb?
    No a jakieś szczegóły? Co ta ścianka ma robić, oprócz podziałowania?
    Jakaś sztywność konstrukcyjno-mechaniczna wymagana? Dzwiękoszczelność?
    Odporność na bezpośrednie trafienie torpedą? Wysokość? Jakieś drzwi
    chcesz w tym osadzać?

    - Możesz zasłonę-kotarę sobie powiesić
    - Możesz postawić ściankę z styropianu/styroduru, wzmocnioną lekkim
    szkieletem z kątowników/profili (metalowe, jak do kartongipsów, albo
    drewniane), na to tapeta/raufaza i nie widać co w środku jest
    - Bloczki z produktów ytongo-podobnych (lekkie to, na klejo-zaprawę
    postawisz taką ściankę w parę godzin popijając piwko)
    - płyty OSB (plus tapeta?) lub płyty MDF ("meblowa", choćby biała lub
    dopasowana do reszty pomieszczenia) - mocowane do podłogi/ściany/sufitu
    i też masz ściankę, wystarczy kątownik/korytko na dole do wstawienia
    płyt, na górze kątownik do umocowania by się nie bujały i stoi, 5m
    możesz podzielić na kawałki po 1m i płytę taką bez problemu przewieziesz
    i przeniesiesz w 1 osobę

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 3. Data: 2011-09-24 18:40:56
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > macie koledzy pomysl jak opr cz regipsow postawi w b yskawicznym tempie
    > ciank oko o 5mb?

    suporeks

    pozdrawiam
    s_13

  • 4. Data: 2011-09-24 18:54:31
    Od: "adi" <a...@g...com>

    > suporeks

    blyskawicznie :)

    scianka ma przedzielac pokoj, nie bedzie posiadac drzwi, wytrzymalosc tez
    nie specjalna, wszystko co podaliscie jest bardziej pracochlonne niz regips

  • 5. Data: 2011-09-24 18:55:54
    Od: wolim <n...@t...pl>

    W dniu 2011-09-24 20:32, adi pisze:

    > macie koledzy pomysl jak oprócz regipsow postawić w błyskawicznym tempie
    > ściankę około 5mb?

    Płyta OSB?

  • 6. Data: 2011-09-24 18:58:08
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 24.09.2011 20:32, adi pisze:

    > macie koledzy pomysl jak oprócz regipsow postawić w błyskawicznym tempie
    > ściankę około 5mb?

    musisz określić jakieś kryteria. Dlaczego KG nie pasuje?
    Co dla Ciebie jest ważne oprócz szybkości?
    Czystość wykonania? Wytrzymałość? Dźwiękoszczelność? Estetyka? ...?

  • 7. Data: 2011-09-24 19:00:03
    Od: "adi" <a...@g...com>

    tylko szybkosc sie liczy, scianka ma oddzielic wynajmowane mieszkanie wiec
    nic wiecej oprocz szybkosci sie nie liczy

  • 8. Data: 2011-09-24 19:28:15
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    adi <a...@g...com> napisał(a):

    > tylko szybkosc sie liczy, scianka ma oddzielic wynajmowane mieszkanie wiec
    > nic wiecej oprocz szybkosci sie nie liczy

    Pole siłowe. Opisywane jest w wielu książkach. Nie wiem tylko czy nie
    przezroczyste robią.

  • 9. Data: 2011-09-24 21:25:23
    Od: nadir <n...@h...org>

    Użytkownik adi napisał:

    > blyskawicznie :)
    >

    > scianka ma przedzielac pokoj, nie bedzie posiadac drzwi, wytrzymalosc
    > tez nie specjalna, wszystko co podaliscie jest bardziej pracochlonne niz
    > regips

    No to pozostaje suporeks bez kleju czy jakiejkolwiek innej zaprawy.
    Ewentualne coś w ten deseń:
    http://tnij.org/njy9

  • 10. Data: 2011-09-25 05:53:16
    Od: "adi" <a...@g...com>