  • 11. Data: 2011-09-25 06:01:34
    Temat: Re: blyskawiczna scianka dzialowa
    Od: shaman <g...@m...pl>

    On 24 Wrz, 21:28, "kogutek" <s...@g...pl> wrote:

    > Pole siłowe. Opisywane jest w wielu książkach. Nie wiem tylko czy nie
    > przezroczyste robią.

    Widzialem na jutjubie w wersji przezroczystej - przy dotknieciu robilo
    sie niebieskie i jakby falowalo. Jest tez wersja z efektami
    pirotechnicznymi przy dotknieciu ale nie jest polecana do stosowania
    wewnatrz.

    Niestety to rozwiazanie ma jedna zasadnicza wade........ nie da sie
    powiesic zadnych szafek, ani nawet polki.

    pzdr
    Shaman

  • 12. Data: 2011-09-25 07:17:35
    Od: Robert G <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik shaman napisał:
    > Widzialem na jutjubie w wersji przezroczystej

    Myślę jednak, że koledze chodzi o wersję 'nieprzeźroczystą' :-D

    A tak na poważnie.
    Może coś z rozwiązań stosowanych w biurach...?
    Są gotowe ścianki działowe na rozpórkach - do posadzki i sufitu. Montuje
    się szybko i są całkiem estetyczne.

    pozdr
    Robert G.

  • 13. Data: 2011-09-25 08:33:52
    Od: Piotr Adamski <k...@T...pl>

    W dniu 11-09-24 20:32, adi pisze:

    > macie koledzy pomysl jak oprócz regipsow postawić w błyskawicznym tempie
    > ściankę około 5mb?

    meblościanka :D

  • 14. Data: 2011-09-25 09:13:26
    Od: Piotr Adamski <k...@T...pl>

    W dniu 11-09-24 21:00, adi pisze:
    > tylko szybkosc sie liczy, scianka ma oddzielic wynajmowane mieszkanie
    > wiec nic wiecej oprocz szybkosci sie nie liczy

    może wymurować ścianę jak kołek i kotek z alternatyw

  • 15. Data: 2011-09-25 09:39:01
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 24-09-2011 o 20:54:31 adi <a...@g...com> napisał(a):

    > blyskawicznie :)
    >

    > scianka ma przedzielac pokoj, nie bedzie posiadac drzwi, wytrzymalosc
    > tez nie specjalna, wszystko co podaliscie jest bardziej pracochlonne niz
    > regips
    OSB

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 16. Data: 2011-09-25 09:43:04
    Od: ŁC <a...@r...to>

    Dnia Sat, 24 Sep 2011 20:32:06 +0200, adi napisał(a):

    > macie koledzy pomysl jak oprócz regipsow postawić w błyskawicznym tempie
    > ściankę około 5mb?

    Płyta wiórowa laminowana.

    --
    ŁC
    Sedes - siedzenie dla mających gówno do roboty

  • 17. Data: 2011-09-25 19:59:08
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu niedziela, 25 września 2011, 08:01:34 UTC+2 użytkownik shaman napisał:

    > Widzialem na jutjubie w wersji przezroczystej - przy dotknieciu robilo
    > sie niebieskie i jakby falowalo.

    A to nie była ściana wodna? Obrazy też na takiej wyświetlają.

    > Jest tez wersja z efektami
    > pirotechnicznymi przy dotknieciu ale nie jest polecana do stosowania
    > wewnatrz.

    A to nie był pastuch elektryczny? Faktycznie na zewnątrz raczej.

    --
    ZZ@private