  • 1. Data: 2010-03-19 12:30:44
    Temat: brak syfonu w wannie
    Od: "mateusx6" <m...@w...pl>

    Mam problem, jest wanna zabudowana kafelkami... ale brak w niej syfonu, co
    daje po nosie nie przyjemny zapach gdy jest otwarty kurek od splywu wody
    [podlaczone do tego samego splywu co wc]. Czy istnieje teraz mozliwosc
    zamontowania syfonu w takiej wannie? Moze sa jakies takie nowoczesne syfony
    montowane od gory?

  • 2. Data: 2010-03-19 12:48:10
    Temat: Re: brak syfonu w wannie
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci>

    Użytkownik "mateusx6" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > syfony montowane od gory?
    >
    >z góry przepraszam :))....... zapytaj ginekologa :-))

    a poważniej... gdzieś za wanną (a przed WC) nie możesz zamontować syfonu?

  • 3. Data: 2010-03-19 13:25:48
    Od: "mateusx6" <m...@w...pl>

    Użytkownik "P.H." <k...@g...w.sieci> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "mateusx6" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > a poważniej... gdzieś za wanną (a przed WC) nie możesz zamontować syfonu?

    no wlasnie caly myk taki, ze to jest zabudowane kafelkami.... jakis poprzedi
    wlasciciel owego domu nie pomyslal :( I teraz mam problem co tu zrobic by
    nie kuc kafelek...

  • 4. Data: 2010-03-19 13:56:28
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > no wlasnie caly myk taki, ze to jest zabudowane kafelkami.... jakis
    > poprzedi wlasciciel owego domu nie pomyslal :( I teraz mam problem co tu
    > zrobic by nie kuc kafelek...

    Kup dobry korek do wanny :-)

    Ja tak zrobiłem, ale w końcu trzeba było syfa wstawić.

  • 5. Data: 2010-03-19 19:31:00
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > no wlasnie caly myk taki, ze to jest zabudowane kafelkami.... jakis poprzedi
    > wlasciciel owego domu nie pomyslal :( I teraz mam problem co tu zrobic by
    > nie kuc kafelek...

    aż strach pomyśleć, jakie jeszcze patenty zastosował... :-)
    a żeby wstawić syfon musisz odkuć te kafelki, od góry nic nie
    zdziałasz, potem wstaw tam drzwiczki rewizyjne, ładniej to wygląda,
    niż sztukowane kafelki

    pozdrawiam
    s_13

  • 6. Data: 2010-03-19 23:31:17
    Od: lukas <l...@w...pl>

    Dnia 19-03-2010 o 20:31:00 s_13 <s...@i...pl> napisał(a):

    > potem wstaw tam drzwiczki rewizyjne, ładniej to wygląda,
    > niż sztukowane kafelki

    możesz wskazać linki z takimi drzwiczkami?

    --
    Pozdrawiam,
    lukas

  • 7. Data: 2010-03-20 00:29:21
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "s_13" <s...@i...pl> wrote in message
    e.googlegroups.com...
    > no wlasnie caly myk taki, ze to jest zabudowane kafelkami.... jakis
    > poprzedi
    > wlasciciel owego domu nie pomyslal :( I teraz mam problem co tu zrobic by
    > nie kuc kafelek...

    no to są jaja :-) Trzeba kuć i czymś obrobić, drzwiczkami z drewna? Zamówić
    na wymiar.
    To jest ciekawe, że ktoś tak zrobił :-)

  • 8. Data: 2010-03-20 08:46:53
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    On 20 Mar, 00:31, lukas <l...@w...pl> wrote:

    > możesz wskazać linki z takimi drzwiczkami?

    ot chociażby takie plastikowe:
    http://www.allegro.pl/item958170721_drzwiczki_rewizy
    jne_pcv_150x150.html
    można tez metalowe, białe lub z nierdzewki
    można jeszcze pokombinować niekonwencjonalnie, jakaś kratka ozdobna,
    dekor, to zależy, co pasuje w tym konkretnym przypadku.

    pozdrawiam
    s_13

  • 9. Data: 2010-03-20 09:01:38
    Od: s_13 <s...@i...pl>

  • 10. Data: 2010-03-20 18:33:44
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 19 Mar 2010 14:25:48 +0100, mateusx6 napisał(a):

    > no wlasnie caly myk taki, ze to jest zabudowane kafelkami.... jakis poprzedi
    > wlasciciel owego domu nie pomyslal :( I teraz mam problem co tu zrobic by
    > nie kuc kafelek...

    Jak masz zacięcie ginekologa, to odkuć jeden kafel, zrobić otwór rewizyjny,
    wstawić, a w otwór wstawić drzwiczki.
    Ale na serio, to już lepiej jednak wywalić otwór 2x2.

    --
    _______/ /_ GG: 3524356