  • 1. Data: 2010-03-19 12:51:56
    Temat: jaki najlepszy finisher do gładzi szpachlowej
    Od: "rt" <x...@W...gazeta.pl>

    witam

    jaki polecicie finisher na ostania warstwe na sciane - do tej pory byl cekol
    c45 i nie byl zły ale moze jest cos lepszego w podobnej lub lepszej cenie

    dzieki
    rt

  • 2. Data: 2010-03-19 12:58:53
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 19 Mar 2010 12:51:56 +0000 (UTC), rt napisał(a):

    > jaki polecicie finisher na ostania warstwe na sciane - do tej pory byl cekol
    > c45 i nie byl zły ale moze jest cos lepszego w podobnej lub lepszej cenie

    Cekol C45 to gładź a nie finish.
    Z gotowych mas polecam sheetrock.

    --
    best regards,
    scream

  • 3. Data: 2010-03-19 13:11:08
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Ja u siebie ściany z kinkietami robiłem Śnieżką Acryl Putz Finnish. Jestem
    zadowolony z efektów.

    PC

  • 4. Data: 2010-03-19 19:27:13
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Cekol C45 to gładź a nie finish.

    a czym to się różni?

    pozdrawiam
    s_13

  • 5. Data: 2010-03-19 20:41:28
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 19 Mar 2010 12:27:13 -0700 (PDT), s_13 napisał(a):

    > a czym to się różni?

    gramaturą, konsystencją, grubością nakładanej warstwy, przydatnością do
    użycia po rozmieszaniu

    --
    best regards,
    scream

  • 6. Data: 2010-03-19 22:55:12
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl>

    W dniu 2010-03-19 13:51, rt pisze:
    > jaki polecicie finisher na ostania warstwe na sciane

    Nie mam jakiś wielkich doświadczeń ale ostatnio działam na Rigips
    ProFin Mix. Jak dla mnie bomba. Dobrze przyczepny, idealna konsystencja,
    pieknie się szlifuje.
    Ma wadę. Nie jest tani.

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 7. Data: 2010-03-20 09:01:30
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    On 19 Mar, 21:41, scream <n...@p...pl> wrote:

    > gramaturą, konsystencją, grubością nakładanej warstwy, przydatnością do
    > użycia po rozmieszaniu

    jakoś nie widzę tych różnic...
    dla jednego i drugiego producent podaje: "szczególnie nadaje się do
    ostatecznego wygładzania i wyrównywania powierzchni przed malowaniem.
    Umożliwia uzyskanie idealnie gładkiej , łatwej do pomalowania białej
    powierzchni"
    cekol premium (gładź) grubość warstwy do 3mm
    cekol A-45 (finisz) to samo
    czas schnięcia tez taki sam
    więc wytłumacz tak z praktyki kiedy stosować gładź, a kiedy finisz, bo
    dla mnie to tylko sam marketing, żeby oferta produktów była
    "kompleksowa i zróżnicowana wyspecjalizowana do każdego
    zastosowania"...

    pozdrawiam
    s_13

  • 8. Data: 2010-03-20 09:01:44
    Od: s_13 <s...@i...pl>

  • 9. Data: 2010-03-20 11:38:34
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 20 Mar 2010 02:01:30 -0700 (PDT), s_13 napisał(a):

> [...]
    > dla mnie to tylko sam marketing, żeby oferta produktów była
    > "kompleksowa i zróżnicowana wyspecjalizowana do każdego

    Nie chce mi się. Poczytaj o właściwościach produktu a nie tekst który pisał
    gość z działu marketingu to sam te różnice zauważysz. Zwróć uwagę na
    minimalną grubość warstwy, lepkość, przyczepność, gęstość, twardość,
    plastyczność, czas przydatności po rozmieszaniu i inne parametry które
    zwykle podaje się w karcie technicznej.

    --
    best regards,
    scream

  • 10. Data: 2010-03-21 09:14:18
    Od: "Adam" <a...@w...pl>

    Użytkownik "rt" <x...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > cekol
    > c45 i nie byl zły ale moze jest cos lepszego w podobnej lub lepszej cenie

    Ja polecam Vario ale jest duzo drozszy od cekolu. Przede wszystkim lepiej
    sie naklada .. lepsza konsystencja (nie rysuje) i jednoczesnie mniejsze
    zuzycie. Tworzy twardsza warstwe. Dla przykladu na cała piwnice (120mkw)
    zużyłem 50kg vario. Prawie cały parter i polowe poddasza robilem cekolem
    ktorego poszlo x razy wiecej.

    pozdr.