  • 1. Data: 2010-03-18 22:17:03
    Temat: Jak powiększyć taras?
    Od: "Bartek" <b...@o...pl>

    Witam
    Jak powiększyć taraz z małego 1,5 x 2,5 na 3 x 4,5?
    Co w jakiej kolejności trzeba zrobić?
    Jak sie zaktowiczyć do tego co jest?
    Jakie funtamenty robić?
    Czy wylewać całą płytę czy ławę?
    Jak sie zabezpieczyć żeby później to nie pekało?
    Pozdrawiam
    Bartek

  • 2. Data: 2010-03-19 07:01:49
    Temat: Re: Jak powiększyć taras?
    Od: "Tornad" <t...@h...com>

> [...]
    > Jakie funtamenty robić?
    > Czy wylewać całą płytę czy ławę?
    > Jak sie zabezpieczyć żeby później to nie pekało?
    Najpierw, jak Ci tu juz poradzono, zalatw projekt. Potem jesli to taras
    betonowy to go caly lub czesciowo skuj i zgodnie z projektem wybuduj nowy.
    I to wszystko.
    Mimo szcerych checi wiecej jakichs wartosciowych rad zarowno ja jak i inni
    zapewne udzielic Ci nie moga. Taras, niby drobiazg ale wymaga projektu, np.
    liczy sie go na obciazenie tlumem. Wiec kto wezmie odpowiedzialnosc gdy w
    czasie np. wesela sie zawali?
    Pzdr.
    Tornad

  • 3. Data: 2010-03-25 07:47:44
    Od: "Bartek" <b...@o...pl>

    Witam

    > Najpierw, jak Ci tu juz poradzono, zalatw projekt.
    Czyli bez projektu nie mogę tego robić?

    Nie no wesel tam nie planuje robić :)
    A powiedzcie jakie macie wymiary tarasów? Pytam bo nie chce przesadzić z
    wielkością ani w jedną ani w drugą stronę.
    Poprostu chcetam usiąć czasami przy kawce przy stoliku i to wszystko.

    Jak macie rozwiązane schody na tarasach i co się spradza a co odradzacie?
    tzn. schody macie do około?, czy tylko w cześci? czy tylko z jednej strony?

    Pozdrawiam
    Bartek