  • 1. Data: 2010-03-18 14:15:33
    Temat: Macie jakiś fajny projekt altany z gillem ?
    Od: "Bartek" <b...@o...pl>

    Witam
    Macie może jakiś fajny projekt, opis, altany z grilem?
    Czy na takie coś trzeba mieć pozwolenie?
    Ile musi to być ustawione od granicy?

    Pozdrawiam
    Bartek

  • 2. Data: 2010-03-18 16:49:42
    Temat: Re: Macie jakiś fajny projekt altany z gillem ?
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bartek" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Macie może jakiś fajny projekt, opis, altany z grilem?

    mam

    > Czy na takie coś trzeba mieć pozwolenie?

    wystarczy zgloszenie

    > Ile musi to być ustawione od granicy?

    4m

    --
    pozdrawiam
    Andrzej

  • 3. Data: 2010-03-18 20:10:38
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    > Macie może jakiś fajny projekt, opis, altany z grilem?

    moja z projektem "w głowie" powstawała tak:
    http://pictureposter.allbrand.nu/pictures/uttecht/bu
    dowa/106+maj+2008.jpg

    http://pictureposter.allbrand.nu/pictures/uttecht/bu
    dowa/107++maj+2008.jpg

    http://pictureposter.allbrand.nu/pictures/uttecht/bu
    dowa/108+lipiec+2008.jpg

    http://pictureposter.allbrand.nu/pictures/uttecht/bu
    dowa/121+pazdziernik+2008.jpg

    http://pictureposter.allbrand.nu/pictures/uttecht/bu
    dowa/149+sierpien+2009.jpg
    mniej wiecej tu gdzie leży pies bede w tym roku stawiał grilla:-)

    Na prawie całej jest kratka po której powoli rosnie winorośl.
    Stolik nie skońcony -> dół jest z pnia dębowego, blat z dębowych belek (nie
    mam aktualnego zdjęcia), ławki zrobione na 2 bokach.

    Ogolnie to jeszcze wymaga dopracowania ale to w tym roku:-)

    na pewno nie jest to jakaś piękna z rozkładówki ale ważne, że spełnia swoją
    role i podoba się właścicielowi:)

    > Ile musi to być ustawione od granicy?

    moja stoi około 1,5m ale dalej są pola i sąsiadowi nie przeszkadza

  • 4. Data: 2010-03-18 21:08:29
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > 4m

    jak nie wiesz to nie pieprz bez sensu !
    może być w granicy byle odprowadzenie wody i śniegu z dachu było zapewnione
    na swoją działkę

  • 5. Data: 2010-03-19 07:18:47
    Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl>

    uciu pisze:

    > moja z projektem "w głowie" powstawała tak:

    O wlasnie. Masz moze fotke szkieletu pod deskowaniem?

    pozdr serd
    --
    A S

  • 6. Data: 2010-03-19 18:55:42
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    > O wlasnie. Masz moze fotke szkieletu pod deskowaniem?

    tylko takie zdjęcia:
    http://pictureposter.allbrand.nu/pictures/uttecht/in
    ne/altana3.jpg

    http://pictureposter.allbrand.nu/pictures/uttecht/in
    ne/altana2.jpg

    http://pictureposter.allbrand.nu/pictures/uttecht/in
    ne/altana4.jpg

    http://pictureposter.allbrand.nu/pictures/uttecht/in
    ne/altana1.jpg
    ----
    uciu

  • 7. Data: 2010-03-19 19:38:14
    Od: mayky <m...@c...pl>

    W dniu 2010-03-19 19:55, uciu pisze:

    > tylko takie zdjęcia:
> [...]

    Witam
    Jakie masz rozmiary domu ??? ( nazwa projektu??)
    ???

    pozdrawiam
    Mayky

  • 8. Data: 2010-03-19 21:37:55
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    > Jakie masz rozmiary domu ??? ( nazwa projektu??)

    lekko zmodyfikowany dom w borówkach z Archonu -> wymiarów nie pamiętam, ale
    to taki mały domek:) ale lepszy taki niż blok:-)

    http://archon.pl/gotowe-projekty-domow/dom-w-borowka
    ch-g/m4545f23de49e4,1
    tylko garaż jest otwarty od przodu i z boku.
    ---
    uciu

  • 9. Data: 2010-03-21 09:29:01
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 18 Mar, 15:15, "Bartek" <b...@o...pl> wrote:
    > Witam
    > Macie może jakiś fajny projekt, opis, altany z grilem?
    > Czy na takie coś trzeba mieć pozwolenie?
> [...]

    http://www.flickr.com/photos/42405890@N08/3923349311
    /in/photostream/

  • 10. Data: 2010-03-21 10:49:36
    Od: "wolim" <n...@n...pl>

    A jaką grubą kantówke zastosowałeś do budowy?
    Wystarczy 8x8 cm?

    Pozdrawiam,
    MW