  • 1. Data: 2010-03-17 13:21:00
    Temat: Ocieplenie okna dachowego
    Od: Rick <r...@...pl>

    Witam.
    Na dniach będą mi zakładać Fakro. Można kupić firmowe ocieplenie ramy okna, taka
    opaska z, chyba, pianki kauczukowej (nie wiem jak się ten materiał nazywa). Czy warto
    coś takiego zastowować, czy może wystarczy później opianować tą ramę?
    Pozdrawiam.
    Rick

  • 2. Data: 2010-03-17 15:25:16
    Temat: Re: Ocieplenie okna dachowego
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Rick" <r...@...pl> wrote in message
> [...]
    >nazywa).
    >Czy warto coś takiego zastowować, czy może wystarczy później opianować tą

    Trzeba zastosować wszystko co tylko jest możliwe czyli dać opaskę fabryczną
    ale boki wnęki i tak ocieplić styrodurem wodoodpornym, ściśle go
    przyklejając klejem akrylowym tak aby nie pozostała pod nim najmniejsza
    szparka. Dalej trzeba płyty GK uszczelnić pianą niskoprężną. Samą ramę
    powinieneś ocieplić na kilka sposobów i dobrze to przemyśleć.
    Inaczej będziesz kolejno robił remont okien dachowych po kolei jak ja :-)

    Jeszcze ważną rzeczą jest żeby woda która się dostanie pod dachówkę opłynęła
    okno. Pamietaj, że śnieg w zimie tam wleci, choćby 5 dachówek dalej i
    pewnego dnia popłynie ci do skosu.

  • 3. Data: 2010-03-17 22:26:35
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > Trzeba zastosować wszystko co tylko jest możliwe czyli dać opaskę
    > fabryczną ale boki wnęki i tak ocieplić styrodurem wodoodpornym, ściśle go

    jak to czytam to gdybym nie siedział to bym sobie chyba musiał usiąść....
    panie na niebiesiech..... jak to możliwe że moje okna bez tych cudów
    zamontowane w blachodachówce mają się jak nówki od 7 lat i jakoś zamróz z
    nich nie leci i nic do domu nie kapie ??????
    może to dzięki premierowi co obiecywał cuda ????

  • 4. Data: 2010-03-17 22:54:20
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mustafa" <M...@B...xx> napisał w wiadomości

> [...]
    > nich nie leci i nic do domu nie kapie ??????
    > może to dzięki premierowi co obiecywał cuda ????

    e tam dzieki premierowi...
    wsrod projektantow jest powiedzenie:
    chcesz zeby nie cieklo? kup veluxa...

    --
    pozdrawiam
    Andrzej

  • 5. Data: 2010-03-17 23:29:44
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > e tam dzieki premierowi...
    > wsrod projektantow jest powiedzenie:
    > chcesz zeby nie cieklo? kup veluxa...

    no to cud podwójny bo mam fakro i nie cieknie

    a przy okazji to ci projektanci którzy tak mówią chyba "sponsorowani na
    usługach"
    w "moich" czasach jakbym kupił veluxa to bym klął i płakał