  • 1. Data: 2010-03-17 12:24:16
    Temat: Co trzeba zrobić do odbioru?
    Od: "Bartek" <b...@o...pl>

    Witam
    Mam narazie cały czas stan surowy, zanim jednak nie pozałatwiam wszystkich
    formalności, chciałbym pokoleji zaplanować wszystko co i jak no i kiedy,
    żeby nie stać z robotą.

    Chce jak najszybciej zrobić wszystko co trzeba i zrobić odbiór bo muszę się
    szybko przeprowadzić.

    Następnie sukcesywnie bede robił resztę

    Tak więc proszę powiedzcie co trzeba zrobić żeby można było zrobić odbiór i
    się przeprowadzić - pytam bo nie chce sie skupiać na rzeczach które można
    zrobić później.

    Pozdrawiam
    Bartek

  • 2. Data: 2010-03-17 12:28:02
    Temat: Re: Co trzeba zrobić do odbioru?
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bartek" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > się przeprowadzić - pytam bo nie chce sie skupiać na rzeczach które można
    > zrobić później.
    Certyfikat, geodeta, kominiarz, protokół pomiaru instalacji elektrycznej,
    kilka formularzy wypełnionych przez kierbuda, umowa na odbiór śmieci

    Krzysiek

  • 3. Data: 2010-03-17 12:33:05
    Od: "Bartek" <b...@o...pl>

    > Certyfikat, geodeta, kominiarz, protokół pomiaru instalacji elektrycznej,
    > kilka formularzy wypełnionych przez kierbuda, umowa na odbiór śmieci

    A co to za certyfikat?

    Atakie rzeczy jak, woda, ogrzewanie, tynki, posadzki?

    Pozdrawiam
    Bartek

  • 4. Data: 2010-03-17 12:49:07
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    Certyfikat energetyczny budynku. Taki kolejny nic nie dajacy papier. Za
    200zł ktoś z uprawnieniami Tobie to zrobi>
    > Atakie rzeczy jak, woda, ogrzewanie, tynki, posadzki?

    Zakłądam ze te rzeczy sa juz zrobione skoro ma byc odbiór.
    Ale znam przypadek że odebrano dom w którym w środku niewielle było jeszcze
    zrobione. Z reguły nikt z PINB na odpiory nie przyłazi.
    Ale może byc wyjątek lub życzliwy sąsiad;))

    Krzysiek

  • 5. Data: 2010-03-17 13:10:18
    Od: mk <d...@t...pl>

    Zapoznaj się z dokumentami np. http://www.pinb-krakow.pl/pisma/ i
    porozmawiaj ze swoim kierbudem.
    Pamiętaj, że niektóre zaświadczenia potrzebne do odbioru są ważne przez
    pewien okres czasu.
    Pdr. M

  • 6. Data: 2010-03-17 23:11:11
    Od: "Krzysztof Hancewicz" <h...@p...onet.pl>

    > Certyfikat energetyczny budynku.
    świadectwo energetyczne

    >Taki kolejny nic nie dajacy papier.
    zgoda

    > Z reguły nikt z PINB na odpiory nie przyłazi.
    > Ale może byc wyjątek lub życzliwy sąsiad;))
    Bzdura totalna !! nie wiesz - nie odzywaj się
    przy odbiorze częściowym są zawsze !

    kierbud

  • 7. Data: 2010-03-18 00:30:08
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Bzdura totalna !! nie wiesz - nie odzywaj się
    > przy odbiorze częściowym są zawsze !

    chyba tylko na papierze :-)
    kolega właśnie robił częściowy, czekał, czekał i się nie doczekał
    szanownych inspektorów... sam do nich poszedł, kazali podpisać, że
    byli i odebrali... :-)

    pozdrawiam
    s_13

  • 8. Data: 2010-03-18 04:20:46
    Od: "Kane" <k...@a...pl>

    > Bzdura totalna !! nie wiesz - nie odzywaj się
    > przy odbiorze częściowym są zawsze !

    Ales sie podniesil....serce ci strzeli.
    Twoja teoria ze sa zawsze jest akurat nic nie warta - i przy czesciowym
    potrafia ją szanowni PINBowcy położyć (sprawdzone doswiadczalnie).

    Pozdrawiam

    Kane

  • 9. Data: 2010-03-18 07:48:29
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Hancewicz" <h...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:hnrnie$5mi$1@news.onet.pl...
    > Bzdura totalna !! nie wiesz - nie odzywaj się
    > przy odbiorze częściowym są zawsze !

    W teorii, bo w praktyca raz są a raz nie.
    A zreszta tu nie pisaliśmy o odbiorze częściowym.

    Krzysiek