  • 11. Data: 2010-03-21 10:15:39
    Temat: Re: jaki najlepszy finisher do gładzi szpachlowej
    Od: "rt" <x...@N...gazeta.pl>

    chyba max zdobede sie na cekol a 45 do zakonczenia pokoju 12 m2 sciany plus
    sufit powinno mi wystarczyc 1 czy dwa worki? sciany mam praktycznie wyrownane
    a gorzej z sufitem ktory jest po pierwszym razie

    pozdrawiam
    rt

  • 12. Data: 2010-03-21 10:35:54
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 21 Mar 2010 10:14:18 +0100, Adam napisał(a):

    > Ja polecam Vario ale jest duzo drozszy od cekolu. Przede wszystkim lepiej
    > sie naklada .. lepsza konsystencja (nie rysuje) i jednoczesnie mniejsze
    > zuzycie. Tworzy twardsza warstwe.

    WTF? Przecież vario to nie finisher tylko masa do spoin!!!

    --
    best regards,
    scream

  • 13. Data: 2010-03-21 17:58:05
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl>

    W dniu 2010-03-21 11:35, scream pisze:

    > WTF? Przecież vario to nie finisher tylko masa do spoin!!!

    Moze to jakies inne Vario. Bo jakoś nie widzę robienia idealnie gładkiej
    ściany z Rigips Vario. To nie możliwe...

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 14. Data: 2010-03-22 07:27:33
    Od: "Adam" <a...@w...pl>

    Użytkownik "RudeBoy" <news@SPAM_BLOKmwds.pl> napisał w wiadomości

    > Moze to jakies inne Vario. Bo jakoś nie widzę robienia idealnie gładkiej
    > ściany z Rigips Vario. To nie możliwe...

    Racja...vario to masa do spoin ale jak nie sprobujecie to sie nie
    przekonacie :) Zapewniam ze wyjdzie idealnie gladka sciana! Na tynkach
    gipsowych sprawdza sie znakomicie.

  • 15. Data: 2010-03-22 08:23:24
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    On 22 Mar, 08:27, "Adam" <a...@w...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Racja...vario to masa do spoin ale jak nie sprobujecie to sie nie
    > przekonacie :) Zapewniam ze wyjdzie idealnie gladka sciana! Na tynkach

    nieee... no poczytaj kartę techniczną, to nie ma prawa wyjść
    dobrze... ;-)

    pozdrawiam
    s_13

  • 16. Data: 2010-03-22 08:36:27
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 22 Mar 2010 01:23:24 -0700 (PDT), s_13 napisał(a):

    > nieee... no poczytaj kartę techniczną, to nie ma prawa wyjść
    > dobrze... ;-)

    Niesamowitych rzeczy można sie tu na grupie dowiedzieć, naprawdę. Choćby z
    samego wyglądu takiej masy szpachlowej po zaschnięciu wnioskuję, że to nie
    może wyjść dobrze. Zajmuje sie tym kilka lat. Ale co tam, gość wziął
    bylejaki worek z castoramy, rozsmarował na ścianie i chwali sie na grupie
    że wyszło idealnie, więc na pewno wyszło. Wiesz, równie dobrze mógłbyś na
    ścianie rozsmarować gówno za przeproszeniem, też będzie gładko! A ile
    taniej.

    Chyba czas sie zbierać z tej grupy.

    --
    best regards,
    scream

  • 17. Data: 2010-03-22 09:04:44
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl>

    W dniu 2010-03-22 09:36, scream pisze:

> [...]
    > że wyszło idealnie, więc na pewno wyszło. Wiesz, równie dobrze mógłbyś na
    > ścianie rozsmarować gówno za przeproszeniem, też będzie gładko! A ile

    No nie wiem czy taki byle jaki worek... Kupowałem Vario do spoinowania
    płyt i płaciłem za to jak za woły!! Używanei tego jako finish to jakieś
    nieporozumienie techniczne i ekonomiczne!

  • 18. Data: 2010-03-22 12:31:35
    Od: "Adam" <a...@w...pl>

    > No nie wiem czy taki byle jaki worek... Kupowałem Vario do spoinowania
    > płyt i płaciłem za to jak za woły!! Używanei tego jako finish to jakieś
    > nieporozumienie techniczne i ekonomiczne!

    przy tynkach gipsowych nie wiem jak przy cementowych wygladzanie vario jest
    bardziej ekonomiczne niz cekolem. Naklada sie cieniutka warstwe ( mgielke)
    co w przypadku cekolu nie jest takie proste a wrecz niemozliwe. Jesli ktos
    jest niedowiarkiem to zapraszam do Pucka :) Ja do cekolu na pewno juz nie
    wroce. Przekonalem sie na wlasnej skorze :) Jak wczesniej pisalem twierdze
    ze vario jest ekonomiczniejszym rozwiazaniem bo idzie go zdecydowanie mniej

    pozdr.

  • 19. Data: 2010-03-22 12:42:38
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Chyba czas sie zbiera z tej grupy.

    ktoś uraził twoje fachowcze ego... ;-)
    może masz i rację: jak ci się "pisać nie chce", to nic tu po tobie...
    BTW dla moich amatorskich zastosowań niespecjalnie się przejmuję, czy
    vario jest do tego, czy tamtego, zostało mi pół worka, więc też zdarza
    mi się coś tym podszpachlować... i wyobraź sobie, że potwierdzam,
    udaje się to zatrzeć na gładko... :-),

    > Wiesz, r wnie dobrze m g by na
    > cianie rozsmarowa g wno za przeproszeniem, te b dzie g adko! A ile
    > taniej.

    nie próbowałem, lecz wierzę twojemu fachowczemu doświadczeniu, że tez
    da się na gładko... ;-)

    pozdrawiam
    s_13