  • 1. Data: 2021-12-07 07:27:18
    Temat: Re: buda dla psiny
    Od: Runt <t...@s...prv>

    W dniu 2021-12-06 o 17:47, KANALIA* Zenek Kapelinder pisze:
> [...]
    ornikom-emerytury-mamy-wyliczenia/xk8tqpt

    > Z nostalgia pizdziak vel runt dziura w dupie wspominasz jak ci klienci hansa,
    zasłużeni naziści, w dupie fedrowli. Michę zupy miałeś w pakiecie socjalnym. A teraz
    w Londynie śpisz pod mostem i jesz jak zdążysz uciec spod śmietnika Rumunom. Już nie
    zapomnisz mnie internet ci nie da zapomnieć. Masz wyjście. Możesz przeprosić.

    DO BUDY PSI KASTRACIE!*