  • Data: 2015-06-25 09:26:50
    Temat: Re: budowa altanki - kilka pytan
    Od: uciu <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Jak robiłem moją altanke to nie kupowałem gotowych "mocowań" słupów tylko pociąłem
    kątowniki i zalałem je betonem. Na każdy słup mam po dwa kątowniki. Wystają na jakieś
    10-15cm nad ziemie. Do tego przykręciłem słupy.
    Same słupów mam 8 i każdy ma 8cm x 8cm. Altanka ma 3,2m x 3,2m

    Co prawda nie mam zdjęcia altanki ale w domku dla dziecka to widać:
    https://drive.google.com/file/d/0B4KSrsfTQATIQXVMRjh
    kcFowUHc/view?usp=sharing
    Wokół altanki jest skalniak wiec betony wystające nad trawę są schowane.