    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: budowa altanki - kilka pytan
    Date: Thu, 25 Jun 2015 12:04:27 +0200

    dyskusyjnych:17cb6d9c-8ccc-4a79-8637-4fe33cc215ae@go
    oglegroups.com...

    > Ah, w glowie mialem taki katownik:
    > http://www.e-metalzbyt.pl/public/gfx/zdjecia/T17242.
    jpg
    > I kombinowalem gdzie i jak to tam chcesz wcisnac ;)

    :-)

    > Ale jak pisalem nizej - sprawe rozwiazuja nakretki kolpakowe - jak dla
    > mnie
    > spoko, wizualnie bedzie OK. Plaskowniki tylko zlicuje z slupami (wyfrezuje
    > plyskie rowki) i bedzie cacy :)

    No i dobrze - o to chodzi by się _Tobie_ podobało.

    > A to juz nudna zabawa :-)

    Może i nudna ale nie każdy lubi efekt industrialny - inni wola widzieć jak
    najmniej żelastwa - nawet pod postacią łebków wkrętów.

    Ech zazdroszczę Ci :-)
    Sam bym chciał już zacząć swoją altankę bo mi od czasu przeprowadzki do
    nowego domu jej brak, ale czekam na nowego sąsiada. Działka nieustawna i
    najbardziej pasuje mi altanka przy płocie, ale wolałbym to najpierw uzgodnić
    z sąsiadem. Tymczasem sąsiada brak - działka wystawiona na sprzedaż, ale nie
    do sprzedania w tym momencie bo ma nieuregulowane papiery. A nie chcę
    stawiać altanki by mi ją ktoś za kilka lat oprotestował. Bo raczej nie
    będzie to "lekka" konstrukcja tylko coś podobnego do tego co zalinkowałeś -
    altana połączona z murowanym grillem - co więcej za grillem planuję jeszcze
    zamkniętą część na narzędzia ogrodowe.

    Pozdrawiam
    Ergie