  • Data: 2016-11-02 10:21:36
    Temat: Re: budowa domu sso wykonawca
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 2 listopada 2016 09:28:06 UTC+1 użytkownik Elektrolot napisał:

    > Nieprawda. Podstawowe wady to wytrzymałość mechaniczna

    jest wystarczajaca dla budynku jenorodzinnego z poddaszem - my tu nie omawiamy
    czteropiętrowych blokow.
    Po co wiecej niz "wystarczająco"?

    > i słaba izolacja akustyczna.

    tyle o tej akustyce sie mowi - miał ktos rzeczywiscie problemy z akustyką pochodzącą
    ze słabych ścian? Tak na czuja to to dzwiek sie przenosci otworami jakimis, drzwiami,
    oknami słabymi itd

    > Wyżej wymienionych wad nie mają silikaty, ale za to mają gorszą rezystancję
    termiczną. To właściwie
    > jedyna wada silikatów

    dla mnie poważną wadą jest układanie w tym instalacji

    Ale na silikaty to ja sie zgadzam - stanowcze nie mówimy tylko ceramice dziurawej :)

    b.