  • 11. Data: 2017-01-30 14:27:21
    Temat: Re: budynek wielorodzinny - ciepła woda
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 30 stycznia 2017 13:57:20 UTC+1 użytkownik Łukasz napisał:

    > Dzięki za odpowiedź.
    > Ciepło mamy od dostawcy C.O. w naszym mieście. Woda jest od innego.

    jest mozliwosc grzania cwu z takiego co - pytaj u dostawcy

    b.

  • 12. Data: 2017-01-30 14:37:15
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-01-30 o 13:57, Łukasz pisze:

    > Dzięki za odpowiedź.
    > Ciepło mamy od dostawcy C.O. w naszym mieście. Woda jest od innego.

    No, to jak już macie ciepło doprowadzone do budynku, to przecież nic nie
    stoi na przeszkodzie żeby oprócz CO używać go do CWU.

  • 13. Data: 2017-01-30 14:47:34
    Od: abomito <a...@w...pl>

    Witam!
    > Jest u Was osobny dostawca CWU?

    Najczęściej wymiennik CWU jest w domu,w piwnicy.Jeżeli z jakichś powodów kotłownia na
    lato jest wyłączana ( a może, jeśli mała) to trochę problem.
    Rozumiem, że nie ma chętnych, żeby w piwnicy założyć kotłownię na groszek?

  • 14. Data: 2017-01-30 14:50:27
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 30 stycznia 2017 14:47:36 UTC+1 użytkownik abomito napisał:
> [...]
    na lato jest wyłączana ( a może, jeśli mała) to trochę problem.
    > Rozumiem, że nie ma chętnych, żeby w piwnicy założyć kotłownię na groszek?

    buahaha, a ty mając CO i wode cwu z elektrycznego bojlera bylbys chetny na montowanie
    węglaka?

    b.

  • 15. Data: 2017-01-30 15:27:03
    Od: Łukasz <l...@r...pl>

    > To dlaczego nie grzejecie tym ciepłem dostarczonej wody?
    > Nie ma przecież kogoś takiego, jak "dostawca ciepłej wody".

    U nas ciepłą wode dostarcza inna firma niż ogrzewanie. Dodatkowo
    ogrzewanie nie działa cały rok tylko jak jest zimno.

  • 16. Data: 2017-01-30 15:32:26
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 30 stycznia 2017 14:37:22 UTC+1 użytkownik nadir napisał:
    > No, to jak już macie ciepło doprowadzone do budynku, to przecież nic nie
    > stoi na przeszkodzie żeby oprócz CO używać go do CWU.

    Tak czy siak, warto spytać o jakieś dotacje na solary. W takiej
    wspólnocie to miałoby sens, zwłaszcza jak się trafi na gminę, która
    daje jakiś konkretny %.

    L.

  • 17. Data: 2017-01-30 15:33:03
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 30 Jan 2017 05:47:34 -0800 (PST), abomito

    > żeby w piwnicy założyć kotłownię na groszek?

    Litości!

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 18. Data: 2017-01-30 15:39:06
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Łukasz napisał:

    > U nas ciepłą wode dostarcza inna firma niż ogrzewanie.

    Jak to się ma do inforamcji podanej na początku? Tej, że ciepłej
    wody do kranu nie dostarcza nikt (pominąwszy "elektryczne bojlery").

    > Dodatkowo ogrzewanie nie działa cały rok tylko jak jest zimno.

    To akurat całkiem fajnie. Ale może by wam ta miejska kotłownia
    (czy skąd to ciepło się bierze) w lecie grzała wodę w kranie?

    --
    Jarek

  • 19. Data: 2017-01-30 15:47:34
    Od: abomito <a...@w...pl>

    > buahaha, a ty mając CO i wode cwu z elektrycznego bojlera bylbys chetny na
    montowanie węglaka?

    Nie:"cwu s bojlera" tylko każdy ma swoją termę.Różnica jest.
    to nie tylko o sam piec chodzi, ale i wymian a w zasadzie budowę obiegu
    CWU.Wszystkie łazienki do remontu- tA po drugie- to ja już sie robi kotłownię,
    to może by od ciepła sie odciąć? To po pierwsze.
    A po drugie: jeśli sie robi kotłownię , to może by i od ciepła sie odciąć?
    Ale- ponieważ oprócz kosztu wspólnego (kotłownia,bufor i instalacja) dochodzi duże
    koszty jednostkowe(koszty remontu łazienek), to chyba zostanie , jak jest...

  • 20. Data: 2017-01-30 15:52:44
    Od: abomito <a...@w...pl>

    Przepraszam!
    Poprawiłem tekst i wyszło, co wyszło.