  • Data: 2017-08-12 07:29:03
    Temat: Re: burza była i prądu ni ma
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 12 sierpnia 2017 07:12:02 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
> [...]
    cos tam na dachu lekko poszkodziła.

    > U nas na pomorzu też piździło, błyskało i lało przez godzinę(ok 1 w nocy) okrutnie.

    > Takiej ilości deszczu jaka spadłą przez tą godzinę nie pamiętam od dziecka.
    > W mieście straty większe są u mnie tylko jedno drzewko przechylone do i dwa worki
    butelek plastykowych rozrzucone po posesji.
    > U mnie prund jest ale kilkanaście km dalej w domu rodziców prundu brak od północy.
    No i wody też wtedy nie ma bo hydrofornia wiejska stoi.

    eee, takie to ja nawet nie opowiadam :) Takie jak piszesz to było przedwczoraj -
    jedną gałąź grubą 35cm połamało z orzecham zrzuciło gąsiory i dachówki. Jak
    sprzątalismy to sie zastanawialismy czy całkiem tego orzecha nie wyciąć bo stary
    (ale historyczny - krzywy bo go czołg przejechał). No i dzis juz sie zastanawiac nie
    musimy, będziem go wycinać.
    Ale wczoraj to dojechało konkretnie.

    b.