  • 11. Data: 2013-02-27 19:39:38
    Temat: Re: całoroczna ochrona
    Od: skryba <s...@o...pl>

    W dniu środa, 27 lutego 2013 17:09:52 UTC+1 użytkownik Dirko napisał:

    > PS Żeby nie było zbyt optymistyczne to rdza żółta wykańcza mi starą
    >
    > Konferencję.

    W 2009 spotkałem jedną gruszę porażoną rdzą gruszy. W 2010 w co drugim ogrodzie już
    były porażone. W 2011 sporadycznie rdzy nie było, natomiast w 2012 wszystkie
    napotkane grusze na moim terenie porażone były rdzą. Score 250 EC zakupiony. Będę
    pryskał w Kwietniu.

    Pozdrawiam skutecznie.
    skryba

  • 12. Data: 2013-02-27 20:28:23
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "skryba" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

> [...]
    > 2012 wszystkie napotkane grusze na moim terenie porażone były rdzą. Score
    > 250 EC zakupiony. Będę pryskał w Kwietniu.

    Hejka. A może każ wyciąć wszystkie jałowce sabina na działkach?
    Pozdrawiam ekstyrpacyjnie Ja...cki
    PS Jak opryskać ręcznym opryskiwaczem 30-letnią gruszę?

  • 13. Data: 2013-02-27 22:12:44
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Dirko pyta:

    > PS Jak opryskać ręcznym opryskiwaczem 30-letnią gruszę?

    To temat na osobną konferencję.

    Jarek

    --
    Raz pustelnik, który mieszkał | Pewien docent zza granicy
    Na leśnej polanie | Doradził mu w porę

  • 14. Data: 2013-02-28 18:04:46
    Od: "Lombroso" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Dirko" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > PS Jak opryskać ręcznym opryskiwaczem 30-letnią gruszę?

    Dokładnie!

    L.

  • 15. Data: 2013-02-28 18:17:44
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Lombroso" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Dokładnie!

    Hejka, Zapraszam na działkę żebyś mi mógł zaprezentować swój kunszt. ;-)
    Pozdrawiam praktycznie Ja...cki

  • 16. Data: 2013-02-28 20:30:42
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2013-02-25 21:50:57 +0100, Krycha_net <k...@p...onet.pl> said:

    > Na tej stronie pod koniec są podane metody na szkodniki.
    > A jakie znaleźć odmiany np. jabłoni, grusz, czy śliw odporne na szkodniki?

    Dziś są, jutro już nie. Szkodniki ewoluują szybko w obecnym środowisku.
    Zwłaszcza o obecności środków stosowanych przeciwko nim.

    Od 2 sezonów mam straszny atak rdzy gruszy. Przez ostanie 15 lat moje
    grusze były odporne. A ostatnio lipa :(

    --
    DJ

  • 17. Data: 2013-02-28 20:33:37
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2013-02-27 20:28:23 +0100, "Dirko" <j...@w...pl> said:

    > PS Jak opryskać ręcznym opryskiwaczem 30-letnią gruszę?

    Dorobić sobie 8 metrową lancę z rurek alu. I potem nauczyć się tym
    "żonglować" ;)))

    --
    DJ

  • 18. Data: 2013-02-28 20:52:16
    Od: Krycha_net <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-02-27 20:28, Dirko pisze:
    (...)

    > Hejka. A może każ wyciąć wszystkie jałowce sabina na działkach?
    > Pozdrawiam ekstyrpacyjnie Ja...cki
    > PS Jak opryskać ręcznym opryskiwaczem 30-letnią gruszę?

    Najpierw skrócić o połowę ;-).
    Po co Ci takie wysokie drzewo?

    Pozdrawiam Krycha.

  • 19. Data: 2013-03-01 06:08:39
    Od: skryba <s...@o...pl>

    W dniu środa, 27 lutego 2013 20:28:23 UTC+1 użytkownik Dirko napisał:

    > PS Jak opryska� r�cznym opryskiwaczem 30-letni� grusz�?

    Padumaj tak jak tutaj. Pewnie sposób znajdziesz:
    http://www.youtube.com/watch?v=JHQqJDBjfSM&feature=r
    elated

    Pozdrawiam kontemplacyjnie
    skryba