  • Data: 2022-05-19 17:35:34
    Temat: Re: cena węgla
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thursday, 19 May 2022 at 15:50:05 UTC+2, 4...@g...com wrote:
> [...]
    -polska-zmarnowala-miliardy-ktore-mogly-isc-na-uniez
    aleznienie.html#do_w=57&do_v=428&do_st=RS&do_sid=750
    &do_a=750&s=BoxOpLink
    > Skąd wiesz że tam prawdę napisali? Poza tym te rożne gówno gazety niedawno
    twierdziły że należy węgiel kupować za granicą bo tańszy. Pamiętasz takiego co
    ,podpisał umowę na dostawę gazu po cenach tak wysokich jakich w Europie nikt jeszcze
    nie płacił. Na dodatek sam zaproponował taką cenę.
    Nic nie kumasz.
    Waldek podpisał umowę na dostawy gazu w stalych cenach na 10 lat, czyli Pol;ska by
    zyskala 100 mld euro, gdy gaz zdrożał 500%, bo by nadal placila starą cene sprzed
    roku

    Waldek Strażak is the Best !!