    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: cena węgla
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Sender: Myjk <>
    Date: Mon, 30 May 2022 07:56:33 +0200

    Wed, 25 May 2022 21:50:41 +0200, LordBluzg®🇵🇱

    > Ten głupi osioł Myjik, nawet nie wpadł na to, że gość hoduje karasie
    > ozdobne dla oczek wodnych a nie do jedzenia i jest dostawcą hurtowym. U
    > niego mała rybka kosztuje 5zł a w sklepie 15, dlatego wolałem jechać do
    > hodowcy. Raz, Ĺźe mam blisko a drugie Ĺźe taniej.
    > Ponadto ma łososie i inne karpie ale to już inna sprawa :)

    Założyłem że pisałeś o jadalnych, bo moi rodzice mają staw pod domem, a w
    nim karasie ozdobne. Probowali sprzedawać nawet swego czasu, ale uznali to
    za marny trud i kompletnie nieopłacalną zabawę mimo że staw zakładali nie
    dla zysku a dla "przyjemności". Woleli jednak zamontować _bezobsługowe_
    panele PV, bo widzą z tego wymierną korzyść (literalnie grzeją dom za darmo
    i to w ich przypadku gdy instowaliśmy DIY, gdy dostali 5k dotacji i
    odliczyli od podatku, już im się to zwróciło po niecałych 3 latach),
    dzbanku gliniany, a na karasie sobie co najwyżej popatrzeć.

    --
    Pozdor
    Myjk